Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg tok kontakt med kundeservice for 2 uker siden og venter fortsatt på svar.
Nå som appelpay er ute, så ser jeg meg nødt til å komme meg ut jeg også. Det kvies men nok får være nok.
For noen måneder siden fikk jeg en fin video fra banksjefen i Sbanken som lovet å fortsette med alle de fine tjenestene og fighte for å være den beste banken også i fremtiden. Hva er det DNB eller banksjefen ikke har forstått? Selvsagt er applepay viktig for meg som Sbankkunde. Kanskje den viktigste tjenesten i hverdagen. Faktisk spiller ikke noen rolle om Sbanken hadde vært verdens beste på alt annet. Nå må jeg bytte bank. Jeg synes også at DNB undervurderer oss som forbrukere når de forklarer årsaken med at DNB ikke har en avtale med Apple Pay. Selvsagt kan DNB skrive en avtale med Apple Pay hvis de vil, men de vil ikke p.g.a. Vipps. Det er en strategisk beslutning - helt ok, men vær ærlig. En bank du ikke kan stole på er ikke lengre en bank.
Var en fornøyd kunde av Sbanken over mange år. Etter oppkjøpet fikk vi en bank som var drevet av en annen bank som en overhode ikke ønsker en relasjon med. En tvang, som jeg ikke ønsker å være en del av.
Har vært kunde siden 2003 og har vært storfornøyd, men alt dette har forandret seg etter at dnb kjøpte opp Sbanken. Appen har allerede blitt treg, endringer i opplevelsen av nettbanken og nå, fjerning av Apple Pay. Kan ikke beskrive hvor skuffet vi er. Ser etter ny bank.
Har vært veldig fornøyd, men nå forsvinner jo fordelene én etter én. Veldig synd dette her.
Etter oppkjøpet fra DnB er nå Sbanken intet alternativ lenger. Makan til kundefiendtlig holdning som å fjerne et elsket produkt (Apple Pay) skal man lete lenge etter.