Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde i utgangspunktet ikke regnet med å bytte bank, men siden SBanken/DNB sier opp avtalen med Apple Pay, må jeg. Utdrag fra epost fra 24 mai : "Etter 27. august 2023 kan du ikke lenger bruke Sbanken-kortet ditt til å betale med Apple Pay. Du kan bruke tjenesten som normalt frem til det. Vi vet at mange av dere som har brukt Apple Pay har vært fornøyd med tjenesten, og vi forstår at dette er en dårlig nyhet."
Merket følgende etter at DnB overtok - Massiv markedsføringskampanje fra DnB i alle kanaler, spamming over en lav sko - Gradvis dårligere kundeservice. Ender med følelsen av at penge går til markedsføring ikke til gode tjenester eller kundeservice. - Gradvis dårligere nettbank og mobilapp, eksempel forsinkelser i oppdatering av saldo - Melding i mai 2023 om at de kutter ApplePay-støtte. Forlater nå Sbanken. Flytter lån og sparing til andre.
Jeg tok kontakt med kundeservice for 2 uker siden og venter fortsatt på svar.
Nå som appelpay er ute, så ser jeg meg nødt til å komme meg ut jeg også. Det kvies men nok får være nok.
For noen måneder siden fikk jeg en fin video fra banksjefen i Sbanken som lovet å fortsette med alle de fine tjenestene og fighte for å være den beste banken også i fremtiden. Hva er det DNB eller banksjefen ikke har forstått? Selvsagt er applepay viktig for meg som Sbankkunde. Kanskje den viktigste tjenesten i hverdagen. Faktisk spiller ikke noen rolle om Sbanken hadde vært verdens beste på alt annet. Nå må jeg bytte bank. Jeg synes også at DNB undervurderer oss som forbrukere når de forklarer årsaken med at DNB ikke har en avtale med Apple Pay. Selvsagt kan DNB skrive en avtale med Apple Pay hvis de vil, men de vil ikke p.g.a. Vipps. Det er en strategisk beslutning - helt ok, men vær ærlig. En bank du ikke kan stole på er ikke lengre en bank.
Var en fornøyd kunde av Sbanken over mange år. Etter oppkjøpet fikk vi en bank som var drevet av en annen bank som en overhode ikke ønsker en relasjon med. En tvang, som jeg ikke ønsker å være en del av.
Har vært kunde siden 2003 og har vært storfornøyd, men alt dette har forandret seg etter at dnb kjøpte opp Sbanken. Appen har allerede blitt treg, endringer i opplevelsen av nettbanken og nå, fjerning av Apple Pay. Kan ikke beskrive hvor skuffet vi er. Ser etter ny bank.