Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært kunde i over 30 år hos Sparebanken vest, har jeg endelig funnet bank som er perfekt på alle måter. Angrer på at jeg ikke hadde gjort det tidligere. De har hjulpet meg hele veien i forbindelse med kjøp av ny leilighet (mellomfinansiering, boliglån etc). Kan ikke rose dem nok.
Beste banken jeg har hatt. Får alltid hjelp hvis jeg trenger, og veldig greit å ordne ting i nettbanken. Bare pluss.
Grei å komme i kontakt med, spesielt via chat. Har alltid fått god hjelp til å ordne opp. Litt dårlig på "utenom allfarvei"-ønsker.
Denne banken er det som alltid har vært den beste sett fra både et økonomisk sysnpunkt i at det koster lite å bruke banken, få og små gebyrer, lav effektiv rente, osv. Så er banken en av de bedre i klassen for MobilApp som ikke bare favoriserer Apple, men også fungerer ekstremt bra for Android brukere. Det er lite fuzz med BankID og annet avlegse tofaktor autentiseringer, og banken tillater tofaktor via SMS. Brilliant.
Skandiabanken har gjort så jeg har fått godt innblikk i min økonomi. De er kjappe i chatten om man trenger hjelp og nettløsningen på mobil og data er over all forventning. Håper flere bytter til Skandiabanken så de også kan få gode bankopplevelser.
Bra opplegg, gode renter men kunne vert lavere! Kjempe kundeservise men kunne vert litt raskere til å svare på telefon.
ADVARSEL: Du får ingen kodebrikke for Bank ID og heller ingen Bank ID på mobil. Du må vente i 90 dager for å få Bank ID på mobil, men ingen kodebrikke for vanlig Bank ID. I de første dagene får du kun logge deg inn via SMS. Du må først bestille et "skrapekort" med koder for å logge deg inn for å kunne bestille Bank ID på mobil. Nå klarer jeg ikke å logge meg inn i noen som helst offentlig tjeneste, og heller ikke i Re:Members (MasterCard) hjemmeside. Det jeg ikke visste var at kodebrikken fra min forrige bank ble deaktivert da jeg avsluttet kontoen. Nå må jeg møte opp personlig i en eller annen bank for å åpne en ny konto og få en ny kodebrikke og Bank ID på mobil. Dette er en latterlig og klønete system. Hadde jeg visst dette, ville jeg aldri ha åpnet konto med Skandiabanken.
Supre nettsider. Ingen skjulte gebyrer eller forskjellsbehandling. God hjelp de få gangene jeg har trengt det. Har boliglån og sparekonto i andre banker (pga bedre renter), og nettesidene der er utrolig mye dårligere enn skandiabanken sine nettsider. Har hatt Skandiabanken som hoved bruksbank i mange år, og ser ingen grunn til å endre dette.
Har vært kunde omtrent fra oppstarten. Aldri noe tull og meget kjapp respons på chatte funksjonen om det skulle være noe jeg lurer på. :-)
Etter 13 års trofast kundeforhold hos DNB, ble det akutt nødvendig å bytte da de etter lengre tid har vært kranglete. Det var kjærlighet ved første blikk med Skandiabanken. Her kan man opprette mange brukskontoer til det ene og det andre, full oversikt til enhver tid og man kan søke om lån/refinanisiering så enkelt i nettbanken. Skal du bytte bank - anbefaler jeg virkelig Skandiabanken. Kundeservice er helt topp også!
Jeg reiser verden rundt, tar ut penger på minibanker osv. - ALDRI gebyr! Betalinger går som smurt og ikke gebyr på dem heller + bra rente.
Har vært kunde siden oppstarten og er veldig fornøyd. Bra kundeservice, ikke gebyrer og bra nettbankløsning. Litt dårlig på innskudd, men sparepenger kan man ha i en annen bank.
Da jeg ble kunde i Skandiabanken hadde de markedets beste rente. Siden den gang har de gradvis redusert innskuddsrenta, og nå oppdaget jeg at den var 0%!! Det er temmelig frekt når andre banker har 2%! Tror ikke dette er tilfeldig, det er tydelig at de nå bare skal være best på å låne ut penger. Boliglånsrenta er blant de beste, men det hjelper ikke meg.
Har vært i kontakt med en kundebehandler i Skandiabanken i dag. Da jeg ringte var jeg nummer 23 i køen. Hjelpen jeg fikk av kundebehandleren som til slutt ringte tilbake var slett og uproff. Kundebehandleren sendte meg så en mail vedrørende det jeg lurte på, men jeg har fortsatt et ubesvart spørsmål. Da jeg nettopp prøvde å ringe kundeservicen igjen fikk jeg beskjed om at jeg er nr 53 (!!!!) i køen. Helt utrolig. Hva skjer med Skandiabanken som påberoper seg å være Norges beste nettbank?
Enkel og lett nettbank å forholde seg, hvor du har alle kontoene dine. Du kan overføre fra den ene kontoen til den andre. Gratis å bruke, kun kredittkortet som koster noen kroner. Har bare gode ord å si. :-) Har vært kunde siden de startet opp.
Gebyrfritt, ganske ordentlig nettbank. Masse ting kan gjøres online uten å ringe kundebehandleren. Rask svar på chat, e-post. Enkelt og transparent prosess med boliglån. Vil gjerne ha mulighet for å åpne depositumskonto.