Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med en kundebehandler i Skandiabanken i dag. Da jeg ringte var jeg nummer 23 i køen. Hjelpen jeg fikk av kundebehandleren som til slutt ringte tilbake var slett og uproff. Kundebehandleren sendte meg så en mail vedrørende det jeg lurte på, men jeg har fortsatt et ubesvart spørsmål. Da jeg nettopp prøvde å ringe kundeservicen igjen fikk jeg beskjed om at jeg er nr 53 (!!!!) i køen. Helt utrolig. Hva skjer med Skandiabanken som påberoper seg å være Norges beste nettbank?
Enkel og lett nettbank å forholde seg, hvor du har alle kontoene dine. Du kan overføre fra den ene kontoen til den andre. Gratis å bruke, kun kredittkortet som koster noen kroner. Har bare gode ord å si. :-) Har vært kunde siden de startet opp.
Gebyrfritt, ganske ordentlig nettbank. Masse ting kan gjøres online uten å ringe kundebehandleren. Rask svar på chat, e-post. Enkelt og transparent prosess med boliglån. Vil gjerne ha mulighet for å åpne depositumskonto.
Tungvinte låneprosedyrer og elendig kundebehandling. Service er et fremmedord i Skandiabanken.
Skandiabanken er rett og slett den beste nettbanken. Bygget opp på enkle og like vilkår for alle, uten en drøss av kundeprogrammer med ulike priser. Har vært kunde i 12 år, og dette er fortsatt min hovedbank, ikke fordi det er komplisert å bytte, men fordi det er den beste banken. Bruker også banken til fondshandel. Det som kunne ha blitt bedre er renten på vanlig innskudd, for der klarer de ikke å konkurrere med andre banker.
Banken som ikke tar gebyrer for alt og gir god kundebehandling til sine kunder. Rentene på sparing kunne vært bedre, men ellers meget fornøyd! Nettbanken og mobilbank er også veldig bra!
Gebyrfritt. Blandt de billigste på boligelån, og enkelt å flytte lån. Byttet til Skandiabanken fra DNB, sparte tusenvis pr. år. Anbefales.