Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Sbanken i mange år og har vært strålende fornøyd med alt.Kundeservice er fantastisk og appen er utrolig bra.Har alt jeg trenger her.Var litt usikker når dem fusjonerte med Dnb hvordan ting skulle bli men det har gått veldig bra,ingenting å klage på.Vel bortsett fra at rente på sparekonto kunne vært høyere men det løste jeg ved å flytte sparepengene til en bank med høyere rente.Har ikke lån i Sbanken men ser dem gar best fastrente nå og vurderer å bytte til dem.Så får vi se hvordan det går,kanskje må jeg forandre vurderingen😅Anbefales
ser folk skrive elendig, jeg kommer fra SR-bank. å min opplevelse til nå er bare heilt super. bare vert kunde 2mnd men jaggu har alt gått smertefritt. Hyggelige på tlf. enkle oppgaver på nett, kundeservis forteffelig, samt samhandling med DNB er også helt sømløst , så jeg kommer nok til å flytte alt mitt ovbver til S bank og DNB
Takk for en veldig fin tilbakemelding☺️ Det er veldig kjekt å høre at du er så fornøyd med oss, og vi skal gjøre alt for at du er fornøyd i fremtiden også. Om du skulle trenge hjelp eller lurer på noe, så er det bare å slå på tråden📞🤗
"Sbanken" var utrolig bra. "Sbanken - konseptet fra DNB" er bedritent! Snakk om å gå 40 år tilbake i tid når det gjelder nettbankløsning og funksjonalitet! Logge inn, betale regninger er mer tungvindt enn hva jeg noen gang kunne forutsett at 2024 skulle innbringe.
I appen skal det være enkelt å både logge inn og betale regninger, men om du opplever utfordringer eller har forslag til forbedringer så er det bare å kontakte vårt kundesenter📞🤩 Vi blir veldig glad for alle tilbakemeldinger som vi får, for er det noe vi vil så er det å gi kundene det beste☺️
Det var en tid jeg var egen banksjef, full kontroll på økonomien igjennom innovative gode systemer. Den tiden er forbi, det samme er mitt kundeforhold i sbanken.
Vi håper den nye banken tar godt vare på deg, og du er alltid velkommen tilbake til oss🤗 Vi har all forståelse for at det ikke har vært like enkelt, og ikke alle endringer har falt i smak. Vi skal være enkle og som kunde skal man opptre som sin egen banksjef hos oss i hverdagen, og dette satser vi alt på i fremtiden også😎
Ubrukelig som bank ved bo og hyttelån. Skal være en digital bank med app men alt må sendes inn på papir! Tog 2 måneder å få finasieringsbevis som følge av at de rotet det til, sa bara at det skjer og bad ikke om unnskyld. Når jeg skulle fornye som følge av att vi ikke funnet noen leilighet å kjøpe måtte jeg igjennom prosessen igjen fikk jeg beskjed om for at den som utstedte det føn første gangen hadde sluttet. Har vært kunde i nesten 10 år men ikke lengre
Det er trist å høre at du har opplevd oss slik, og vi beklager. De aller fleste lånesøknader kan gjennomføres med BankID, akkurat som man kan forvente i 2024, men enkelte saker hvor det er oppdateringer på pantedokument, ved eksempelvis endring i eiere eller lånetakere, må dette gjøres per post. Dette er noe vi ønsker å utbedre, men her er det flere instanser involvert ved endringen, som for eksempel Statens Kartverk. Vi takker for følget og håper du mulig vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, for du er velkommen tilbake🤗
Opplevelsen , (om jeg holder DNB elementet utenfor) har vært bra! Kundeservice veldig bra, prisen på lån helt grei , og bedre enn det jeg kunne på i ny bank. Det som ikke har vært bra er endringene etter Dnb overtakelsen( app og rammelån). hadde DNB ikke insistert på å endre ting som funket fint hadde jeg nok blitt værende. Men det klarte de ikke så bye-bye.
Vi takker for din tilbakemelding😊 Det er kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, og selvfølgelig leit at du ikke ble værende og følger oss videre på reisen. Men du vet hvor du finner oss, så om du skulle angre er du velkommen tilbake📲😎
Har billån hos Sbanken. Men etter at DNB kom har jeg mistet en del oversikt om lånet. Jeg kan IKKE se hva renta er, ikke sett betalingsplan osv osv. jeg blir henvendt til NETTBANKEN til DNB. Der kan jeg se etter mye knoting overnevnte data. Jeg har vært kunde siden Skandiabankens første år i Norge. Jeg har flyttet boliglån, sparing lønns og brukskonto til andre banker. Har bare billånet igjen. Så synd at "kreften" (DNB) kan spre om seg og ødelegge fantastisk bank
Takk for din tilbakemelding🤗 Vi skal gjøre det enkelt å være kunde, og etter hvert skal alt være tilgjengelig i appen. Vi forstår at det kan være knotete i noen tilfeller hvor man blir sendt til nettbanken, men vi jobber med å få alt på plass. Det er et tydelig signal fra kundene våre, hvor dere forventer mer av oss og forbedringer må leveres i et helt annet tempo enn det vi har klart til nå. Det er kjekt å høre at du har vært kunde i så lang tid og vi håper du ikke gir oss opp helt enda, for det er lys i enden av tunnelen😊📲