Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken sperret min konto og kort!!! mens jeg var i utlandet, kun på grunn av en liten transaksjon som de stusset over. Jeg var i utlandet, og hadde behov for bankkort og hadde behov for å betale for meg. Jeg hadde flaks at Sbank var ikke den jeg hadde mest penger på. Ikke fikk jeg svar ved henvendelser, kundesenteret svarte aldri da jeg ringte, havnet på telefonfaktura for ekstra par hundre kroner på grunn av det. Dårlig bank rett og slett, Sbank er et konsept fra DNB vår visjon er.. bla bla bla. Meget misfornøyd
Nettbankens funksjonalitet er bra. Kundeservice trenger å forbedres. Forøvrig har de middelmådige betingelser, valgte Bulder bank etter oppkjøpet av DnB.
Siden starten av kundeforholdet har det vært svært vanskelig å få tak i banken, og om det var noe ifht lånet eller kontoen tar de aldri kontakt med deg for å informere men du ender opp hos inkasso eller med purregebyr. Selv om du egentlig hadde en mer enn godt nok oppfylt konto hos de, og opprinnelig en avtalegiro.. Jeg er bare så utrolig glad for å innfri lånet mitt i dag og få slippe unna denne gjengen.
Ingen kontakt med kundeservice lenger etter sammenslåingen med DNB. Umulig å slette kontoer selv.
Umenneskelig kundehåndtering. Har sendt banken 5-6 mailer men får ikke svar. Har spørsmål om bankid og Vipps som ikke virker. Har ringt kundeservice men de sier bare at du må vente på mail og det skjer ikke. Snart 2 uker nå
Fikk brev at pensjonssparingen min skulle flyttes fra DNB til Sbanken. Jeg foretrekker å bestemme selv hvor jeg skal være kunde. Når DNB flytter meg, så avslutter jeg kundeforholdet i Sbanken og går til Bulder med mine innskudd og aksjer. Det får være måte på barnehage. Fy flate for en kundebehandling DNB har.
Jeg tenkte handle med krypto og blir AVHØR T som en kriminell om hvem jeg har snakket med og hvordan jeg kjenner mine venner. BANKKONTO BLE STENGT SØNDAG OG INNE I ORDEN TORSDAG. Blir bedt om allverdens dokumentasjon og skjermbilder +haugevis med spørsmål??? +++