Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøp av aksjefond har blitt mer tungvindt enn noen gang tidligere. Man blir videresendt til en nettside hos DNB utenfor appen, uten mulighet for noe så enkelt som å filtrere nye kjøp basert på eksisterende fond.
Har byttet bank. Sbanken er ikke lenge Sbanken, men DNB, som ikke er interessert i hva kundene har behov for, men er opptatt av bankdirektørens (høy) lønn.
Styr unna! Fullstendig ødelagt av DNB. Ingen nettbank, og en dårlig mobilbank.
etter at konseptet oppstod var d bare å svinge seg og finne ny bank - d måtte to banker og en fondstilbyder for å få d som var i sbanken. uaktuelt å være med videre når alt som var bra er radert bort
Se for deg en bank som aktivt prøver å gjøre opplevelsen din værre enn den var. Det er nå svært vanskelig å ha oversikt, fond er dyrt, det er vanskelig å samkjøre økonomi som et par med felles økonomi. Appen er dårlig og vanskelig å bruke og den svært gode nettbanken de hadde fant de ut at de skulle fjerne. Flykt.
Sbanken har vært hovedbanken min i 23 år, men etter at DNB tok over er alt endret. Jeg har nå flyttet aksjer og fond, men har fortsatt brukskontoen min i banken. Flyttingen av fond og aksjer tok mange måneder og ingen informasjon underveis.
Har vært kunde i over 20 år. Gjort alt selv i en utmerket nettbank og app. Etter at DNB tok over er alle smarte løsninger fjernet og man får ikke gjort de mest selvfølgelige ting. ApplePay er borte. Fondshandel er dårlig og man kan ikke få gjort selv de minste endringer i spareavtaler (som endre beløp eller bytte trekkdato) uten å slette hele avtalen å opprette den på nytt.