Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken har blitt gjort dårligere - antagelig for at ikke DNB som er hovedproduktet ikke skal komme så dårlig ut i sammenligningen. En dårlig strategi - men det handler om marginer. Sbanken var for god - og noen taper penger på det. Nå er den saaaaakte blitt dårligere og dyre norske banktjenester kan fortsette som før!!
Jeg har brukt S banken siden jeg var 18 år. Det vil si i 23 år… jeg har vært veldig fornøyd hele tiden helt til DNB begynte å ta bort Apple Pay og så videre og så videre. Flytter nå til en annen bank
Bit for bit forsvinner Sbanken, mer og mer DNB dukker frem. Det var på tide å forlate banken.
Hatt mange gode år med gamle Skandiabanken. Trengte hjelp og treffet på en på kundeservice som ikke kunde hjelpe. Han forklarte at S-Banken har sluttet med at ledere snakker direkte med kunder. Ringte dagen etter for å tale med en ledere på kundeservice - ble fortalt at ledere ikke ønsker direkte kontakt med kunder. Synd, på en eller helt OK bank. Jeg er nok ikke den eneste som forlater en bank som ikke tør å snakke med sine kunder.
Jeg har hatt Sbanken lenge og vært fornøyd helt til dette DNB trollet gjorde endringer som gjør at jeg nå bytter bank. Det at DNB velger å avslutte Applepay sier jo seg selv, de ønsker ikke å fortsette det som var bra med Sbanken. Tenker de har sviktet mangle lojale kunder.
Sbanken bedrift-tjenesten er nå borte, de ber meg om å bytte kontonummer til DNB bedrift! De har ødelagt alt , og nå bytter jeg bank, både personlig og bedrift. Masse styr totalt unødvendig!
Ut gikk nytenkning, gode løsninger og god kundebehandling. Inn kom DnB med sære regler og kundeservice forsvant..