Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken har en veldig bra og enkel nett-bank for kundene. I Sbanken er uttak og bruk av visa-kort gebyrfritt, det samme er overføring av penger til konto i annen bank og betaling av regninger. Pluss også for Aksjekonto, Askjesparekonto, og for et stort utvalg av aksjefond. Sbanken har gitt meg god service, svart raskt på spørsmål og brukte kort saksbehandlingstid på min boliglåns-søknad i 2016. Det som står nedenfor her er årsaken til at Sbanken ikke får 5 stjerner hos meg: - Sbanken gir for lav rente på Sparekonto. Penger på sparekonto må derfor plasseres på sparekonto/høyrentekonto i annen bank som gir høyere innskuddsrenter.
Hei Berit! Tusen takk for fine ord. Vi blir skikkelig glade når vi leser at vi har innfridd på så mange måter. Det beste vi vet er jo fornøyde kunder! Når det kommer til innskuddsrente, så forstår vi at du ønsker deg en høyere rente. Dessverre kan vi ikke være best på alt. Vi heier på prisbevisste kunder, og oppfordrer alle til velge det som er best for en selv. Hilsen oss i Sbanken
Er utrolig fornøyd med nettbanken. Gode betingelser, brukervennlig nettbank og generelt bare gode erfaringer med kundeservice. Det eneste jeg bekymrer meg for er at min økonomi skal legges ned - dette har vært utrolig for oversikt over egen privatøkonomi. Ser i tilsvar fra sbanken at det nå skal introduseres en lignendes tjeneste - jeg bare håper den er minst like bra og at dataene som er samlet gjennom min økonomi kan integreres inn i denne. Det finnes banker med bedre betingelser men jeg anvender sbanken som min hovedbank nettop grunnet denne tjenesten.
Hei Alex! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse. Vi skal gjøre det vi kan for at du skal forbli like fornøyd framover også. Når vi leser at du er så opptatt av privatøkonomi, blir vi skikkelig begeistret! For det er nemlig vi også :) Innspillene dine taes med i arbeidet videre med å lage en enda bedre tjeneste. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har vært kunde i Sbanken i en ukes tid etter å ha byttet fra DNB. Å bli kunde i Sbanken er lekende lett, og jeg fikk opprettet både bruks-, buffer- og sparekonto kun i løpet av minutter. Sbankens nye visuelle profil og hjemmesider virker ordentlig gjennomtenkt, og det er ubeskrivelig deilig å ha tilgang til alle banktjenester på mobilen i tillegg, noe DNB virkelig ikke kunne tilby. Det skulle vel egentlig bare mangle i 2018? Nettbanken er ryddig, intuitiv og svært enkel å bruke. Jeg har som sagt bare vært kunde i noen dager, men har ingen problemer med å finne frem til det jeg leter etter. Frem til nå har jeg kun gode opplevelser, og jeg håper det vedvarer. Dette liker jeg veldig godt!
Hei Fredrik! Velkommen til oss :) Tusen takk for fine ord, og fem flunkende fine stjerner. Det er ekstra stats å lese at du liker appen vår så godt! Vi håper du fortsetter å være like fornøyd framover også - vi skal i alle fall gjøre det vi kan :) Hilsen oss i Sbanken
Bra lånerente, super kundebehandling og enkel nettside
Hei Ole B! Tusen takk for fine ord. Vi elsker fornøyde kunder, og skal gjøre det vi kan for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden også :) Hilsen oss i Sbanken
Beste bank med mange fordeler bl.a gratis kort bruk innenland/ utland, gratis utskrift og beste kundeservice mm.
Hei Om! Tusen takk for det :) Vi gjør det vi kan for at dere skal være så fornøyde som mulig. Hilsen oss i Sbanken
De siste facelift’ene og endringene i Sbanken min har faktisk bare irritert meg. Svært rotete håndtering av Aksjesparekonto, sparemål er et evig virvar, det nye brukergrensesnittet er mer tungvint enn det gamle, det reklameres med ting som skal komme over et år før det kommer (avkastningsindikatorer og grafikk), «Min Oversikt» forsvant uten forvarsel og kundeservice vet ikke engang at tjenesten har vært der og nå Min Økonomi. På toppen kommer elendig innskuddsrente. Men det aller mest irriterende er forsøket på å fortelle meg om min håndtering av penger. Selv om banken er min eneste bank og jeg bruker ALLE tjenestene er det bare dustete når de prøver å fortelle meg om jeg er «vågal», «fornuftig» eller «sparsommelig». Skivebom faktisk. Det blir dessverre bare patetisk og irriterende. Hadde de enda brukt data fra min økonomi (som jeg har brukt siden den kom) så hadde de kunnet analysere meg bedre, men nå blir det bare dumt. Nå blir det dessverre Storebrand Bank på meg; de har lavere lånerente og 15 ganger høyere rente på brukskonto). Det smerter etter å ha vært kunde og ambassadør i 18 år, men nå er det ikke så gøy å være «medlem» lenger. PS: Med GDPR i bakhånd er det fristende å be om å få ut alle data de har om meg inkl. «Min økonomi» og «Min oversikt», men så ekkel skal jeg ikke være....
Hei Olai, Leit å høre at våre forsøk på å bli enda bedre, har gjort ting verre for deg. Det høres ut som om du har brukt betaversjonen av appen vår. Vi bruker beta-appen til å teste nye funksjoner, for å se om de fungerer eller ei. Beta er helt frivillig å være med på, og kan skrus av og på under "Innstillinger". Når det er sagt, tusen takk for tilbakemeldingene. Vi setter stor pris på å høre fra dere. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har hatt S(kandia)banken siden starten i år 2000. Den gangen var den revolusjonerende. Det er den ikke lenger. Aksjehandel var bedre før. Innskuddsrente var god før, nå er den elendig. IPS-avtalen deres er låst til ett knippe fond med skyhøye gebyrer (ren svindel egentlig). Kundebehandlerne er stort sett uvitende. De tar bort funksjoner som min-økonomi (det som faktisk hadde potensiale til å være noe nytt og bra). De pusher kredittkort og forbrukslån på deg uhemmet. Du må selv følge med på boliglånet og søke om bedre vilkår når lånet ditt går under visse finansieringsgrader (hva skjedde med en rente for alle?) Alt i alt fremstår banken som en bank for svært unge uerfarne bankbrukere med dårlig/liten/enkel økonomi. Rosa og grønne flashy saldotall for bruskontoen sier sitt om målgruppen. Vi har kanskje vokst i fra hverandre. For meg var banken bedre før.
Hei T! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så detaljerte tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på å høre fra dere, uansett ris eller ros. Det er leit å høre at vi har skuffet deg på flere hold, og lover at alle tilbakemeldinger taes med videre. Håper kan finne sammen igjen en gang i framtiden :)