Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En nettbank som det er lett å kommunisere med. Informative og løsningsorienterte kundekonsulenter, alltid hyggelige. Du får svar på forespørsel / problem, uten at det gjøres forsøk på å "selge inn" andre tilbud og løsninger. Meget betryggende med en slik bankforbindelse, spesielt når man er en del utenlands i kortere/lengre perioder.
De gør reklam for att de har best vilkår og lav rente på forbrukslån, men som kunde fikk jeg høy rente. Fikk lavare hos Ikanobank. Ellers er de ok.
Dårlig service, frem og tilbake med dokumentasjon om boliglån. Uproff.
Har hatt Skandiabanken i svært mange år. Meget fornøyd med nettbanken som er god, oversiktlig og enkel i bruk. Skulle kanskje ønske at de hadde kodebrikke i stedet for "skrapekort" for innlogging men der finnes andre løsninger, BankID på mobil etc. for dette. Siden det er en nettbank får du dessverre ikke møte med rådgiver eller mulighet for kontantinnskudd men det første finner en ofte ut av via nettbanken eller chatten. Chatten er for øvrig god, de er kjappe og svarer bra! Skulle kanskje også sett at de hadde flere løsninger for unge med barn/barnefamilier, slik som sparekonto for barna/boliglån ung etc etc.. Men til mitt eget bruk er denne banken nærmest helt topp!
Byttet til Skandiabanken for et halvt år siden, etter å ha hatt Sparebanken Sør i flere år. Fordelen med Skandiabanken er at med unntak av 250, - årsavgift på kortet, så er den nesten gebyrfri. Helt gratis å ta ut penger i utlandet, blant annet. Nettbanken og mobilappen er svært god. Mobilappen har så å si alle funksjonene som nettbanken, i et ryddig system. Også flott at den støtter fingeravtrykk både på Android og iPhone. Det eneste som kan trekke litt ned er at det ikke er mulig med kontantinnskudd, man må derfor ha konto i en annen bank hvis man vil sette inn kontanter.
De kan ikke bruke en ny verdivurdering fra megler i forbindelse med å fastsette verdien på boligen. Forholder seg til kjøpskontrakt, noe som er litt dumt i og med at det har vært en viss prisstigning i Oslo siden 2014. Da ble de for min del uaktuelle, noe som i og for seg er greit nok. Det som er ugreit er at de bruker en uke på å svare på tross av purringer på mail og chat. Benytter meg da av konkurrent, som også kom ut med en litt bedre rent.
Alt er bra. Ingenting er dårlig. Det er veldig brukervennlig. Opprette kontoer som du vil. Kundeservice til kl 24. 00. Vennlige og hjelpsomme på telefonen. Har hatt Skandiabanken i 15 år. Aldri noe tull.