Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken skulle ikke endres etter oppkjøpet. Neivel, det er vel derfor kundene flykter i flokk vekk fra banken som holder seg med drøye rentemarginer og et antall millionslukende direktører. Det var vel ikke annet å vente, når Norges minst populære bank fikk sluke den mest populære. Som om det ikke var nok at kundene mistet ApplePay, avgiftene skal økes og Visa kredittkort erstattes av MasterCard skal de avvikle nettbanken. Jeg slår opp, Sbanken. Det er deg, ikke meg.
De har blitt mye dårligere etter at DNB overtok. Nå får du ikke renter hver måned, men en gang i året. Kundeservicen har blitt dårlig og vanskelig å få tak i og snart stenger dem nettsida. Hva DNB har gjort med dem er ikke helt bra. Jeg måtte vente i 20minutter for å få tak i noen på chat. Usikker på hvem jeg skal bytte til, men jeg skal helt klart ikke være kunde der særlig mye lenger.
SkandiaBanken som forløper til SBanken fra fremoverlent på alle fronter og utviklet et samlet tilbud som ingen andre banker. Over årene har politikerne stadig jusert på vilkårene for bankene, noe som har gjort det dyrere og dyrere for mindre og markedsutforende banker. Enhver idiot forstår at politierne har spilt oss kunder inn i en sprial hvor staten sin egen bank - DnB - som dominerende markedsaktør har fått en stadig - for seg selv - hyggerligere markedssituasjon på alle områder av sin virksomhet - på bekostning av kokurransen og dag også så vel bedrifts- og privatkunder. I dag er det ingenting igjen av det som ble skapt på slutten av 90-tallet og som vi ble kunde av våren 2000 da banken åpnet.
Sbanken var fantastisk, inntil DNB greide å rasere den. Heldigvis er jeg kommet meg ut av klørne på DNB!
Sbanken var en god bank inntil DNB kjøpte den opp. Nå raseres den innenfra.
Helt på trynet at alt er bitt mye dyrere å bruke en bank som i utgangspunktet ikke hadde gebyr.
Har nå sittet i telefonen i 15 minutter og hørt på "vi har mye pågang akkurt nå. Vennligst vent". Sbanken har innført det samme som andre, kundebarriere. DnB svarer faktisk på telefonen, men det er vel fordi de har en nettbank som for mange praktiske formål er så dårlig at folk må ha hjelp, i alle fall på bedriftssiden. Den ene grenene av familien, DnB, har altså Norges dårligste nettbank, mens den andre grenen av familen ikke svarer på telefonen. Dette ekteskapet, mellom Sbanken og DnB, har havarert før bryllupsreisen startet. Bank byttes selvsagt.