Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen kundeservice, dårlig boligrente, ubrukelig nettbank. Jeg har god forståelse for at kunden flykter fra å være kunde i denne banken. Jeg byttet bank forhold tidlig, og jeg er takknemlig for at jeg gjorde det. Utrolig glad for at flere kunder bytter bank. hvordan kunne Konkurransetilsynet godkjenne dette oppkjøpet!?! Det er det ingen som forstår!
"Vår ambisjon er å gi deg Norges beste kundeservice". 45 minutter ventetid på telefon hvis man i det hele tatt kommer fram, ( kun 2 mennesker på telefonvakt første lørdag etter det store spranget) brukelig aksjehandel hvor transaksjoner plutselig er borte, rammelån er plutselig ikke rammelån gebyrer osv osv.
Har forsøkt i mange ganger å komme i kontakt med support for å slette bankkort som jeg ikke bruker lenger. Prøv igjen senere er svaret jeg får - hver gang... Er heller ikke mulig å sende melding til banken.
Dette ble årlig. Alt ble dårligere etter at DNB satte sine grådige klør i sbanken.
SBanken var den beste og blitt nå ødelagt av DNB - det er vel deres konsept, å ødelegge kundeopplevelse. Bare trist.
sbanken er blitt utrolig dårlig. Kan ikke ta ut kontanter lenger i minibank med bankkortet mitt. Helt utrolig skuffet hvordan dnb driver å bestemmer hva jeg skal gjøre med mine egne penger. Hva er det egentlig at de innbiller seg. Skjønner absolutt ingen verdens ting lenger. Ikke får man overført penger som man skal heller. Absurd.
Ødelagt av DnB. En skall-app med linker til DnB sin dinosaur plattform for hver minste lille ting. Kontooppdateringer går tregt og handelsplattformen for aksjer og fond er en skandale R.I.P Skandiabanken/Sbanken