Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken fungerte strålende, men etter oppkjøpet har DnB fjernet mye funksjonalitet jeg brukte. F.eks kunne jeg legge fakturaer rett på rammelånet, det går ikke lenger. Jeg ble både skuffet og overrasket over at så mye jeg likte med banken ble ødelagt, og har flyttet lån og alt annet til bank(er) med bedre vilkår.
En meget god nettbank er slått av. Den er erstattet av en dårlig mobilapp. Jeg har brukt denne nettbanken siden den kom for ca. 20 år siden. Nå har dnb kjøpt den og rasert intuitiviten fullstendig nettbanken er stengt og mobilappen er utrolig dårlig. Hadde de enda beholdt mobilappen slik den var, så kunne det fungert, men nå er appen også ødelagt.
Appen er elendig. Fra en oversiktlig, ryddig, lettbetjent tidligere app sitter jeg nå med et misfoster. Må virkelig jobbe for å finne ut av hvordan ting fungerer. Hvorfor kunne ikke «nye» sbanken bare beholde den gamle, fantastiske appen, som man visste var god? Og kundeservice, tar gjerne en time før du får svar. Hjelper ikke at du da treffer hjelpsomme og hyggelige folk. Holder ikke mål! Jeg og kona er i tenkeboksen, og ser oss om etter ny bankforbindelse. Dette
Etter at DnB kjøpte har det bare gått nedover Anbefales ikke Nå må jeg ringe de sånn at kontoen blir avsluttet
Fra best til dårligst. 12 år kunde. Etter DnB tok over, er det som å gå tilbake i tid. Ikke rart, når DnB styres av gamle pensjonister som sikkert er foreldrene til ungene i Konkurranseklagenemda.
Sbanken: Fra super nettbank til elendig app! Hvordan er det mulig å redusere brukervennligheten så dramatisk? Nå har jeg sjekket alle muligheter (tror jeg) i appen pluss ofte stilte spørsmål, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å avslutte en konto. Hvor vanskelig skal det være??
Her har dere mye å hente på kundeservice, oppsett og oversikt i mobilbanekn. Mobilbanken deres er det stikk motsatte av kundevennlig og innbydende. Den er et eneste rot. Jeg som flere, SAVNER nettbanken. Vi har mistet oversikten vi hadde. Dere har ødelagt ALT det flotte med Sbanken! Dette er helt grusomt. Ikke fremtidsrettet og langt fra kundevennlig. Begynn å hør på kundene deres. Please!