Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Før DNB tok over var det en helt fantastisk bank, hvor appen og nettbank fungerte upåklagelig. Nå er det bare uoverskuelig, mange funksjoner mangler og kundeservicen er på bånn.
Sbanken er ikke lenger som den var. Etter over 20 år som fornøyd kunde bytter jeg bank for å kunne fylle mine behov for banktjenester. Den nye appen fungerer ikke.
Lite brukervennlig app og nettbankløsning. Det er ikke intuitivt å finne frem i den nye løsningen. Flere av tjenestene henvender bruker over i DNB som nettbank. Lånebetingelsene er ikke konkurransedyktige lengre, høyere rente en mange andre konkurrerende banker. I perioder har det ikke vært mulig å handle med aksjer da Sbanken har fryst kontoen. Svært lang behandlingstid på alle henvendelser. Vi har flyttet alle våre engasjement ut fra denne banken i april 2024.
Sbanken har ikke nettbank lenger etter DnBs oppkjøp. En ny versjon av appen er vanskelig å orientere seg i og ser ut til å mangle en del funksjoner. Jeg klarer ikke å finne kontoutskrifter, tidligere betalinger eller kvitteringer. Det er vanskelig å nå kundeservice, og chatten er stengt på grunn av stor pågang.
Som mangeårig fornøyd kunde i Skandiabanken og SBanken ventet jeg i det lengste med å foreta meg noe etter oppkjøpet fra DNB. For to år siden fikk vi vite at «det vi gjør, skal bidra til at det blir bedre for kunden», men dette har så langt ikke inntruffet. Da kundene nylig fikk melding om at SBanken skulle stenges for innlogging i nettbanken og appen i tre dager, lot de være å minne om at nettbanken samtidig skulle legges ned. Nå gjenstår et «konsept» med en mangelfull app og en utdatert nettbank i DNB. Heldigvis finnes bedre alternativer.
Har hatt Skandiabanken i mange år og vært veldig fornøyd. Nå syns jeg det er vanskelig å få oversikt. Kommer til å bytte bank
Har alltid brukt PC i nettbanken. Det går ikke lenger med den nye appen. Må sitte å knote med en liten mobil. Vanskelig når man er gammel.