SpareBank 1 Lom og Skjåk har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra bank! Man får alltid den hjelpen man trenger og de ansatte er veldig hyggelige og flinke. Jeg er svært fornøyd
Hei Kristine, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :)
Har brukt denne banken en del år, må si at jeg er superfornøyd. Har anbefalt til flere, å de er kunder der i dag :-) Sikkert noen over og noen ved siden, men de fleste er nok under. Her blir du møt som ett meneske.
Nær meg. Veldig hyggelig betjening. Har fått den hjelpen jeg trenger
Jeg brukte denne banken over flere år, til jeg en dag fikk nokk av den høye renten dem hadde. Da jeg truet med å bytte bank gikk dem inn i mine dokumenter for og se på hva jeg hadde pantsatt. Dem fant da ut at gården jeg satte i pant ikke hadde produksjon. Dermed gjorde dem den om til fritidseiendom, og jeg fikk en annen rente. Spørsmålet er hvorfor ga dem ikke meg beskjed om dette den dagen jeg tok opp lån hos dem? Mulig at dem som sitter der ikke vet bedre. Men jeg føler dem lurte meg trill rundt og det tjente dem gode penger på! Da jeg avslørte dem var dem heller ikke villige til og "reparere" skaden som hadde skjedd. En annen ting er at det er svært tungvint når det sitter en person i Lom, en i Vågå og en i Skjåk, samt banken opplyser ikke hvem som sitter hvor når man skal i møte. Dem er også veldig dårlige på og informere de yngre som nettopp har startet i yrkeslivet. For eksempel så fikk jeg ingen info ifra dem om BSU før jeg var langt oppi 20 årene. Dem burde avtale et møte med alle dem som er kunde i banken når dem starter i yrkeslivet der dem rydder opp i kontoer avtaler osv. Hadde banken hatt fokus på og levere service sa hadde dem gjort dette. Men pri en for Lom og Skjåk er og tjene penger! En bekjent av meg søkte også jobb i denne banken, men dem er ikke såpass formelle at dem sender ut svar at søknaden er mottatt, først når man etterspør sin søknad svarer dem. Jeg forventer en helt annen oppførsel ifra en bank enn hva dem i Lom og Skjåk klarer og vise. Og dem bør legge seg flate dersom vi som kunder blir utsatt for lureri!
Kundeservice var svært raske til å svare på mine spørsmål når det ble sendt fra meldingsfunksjonen i banken, trekker noe ned at chat funksjonen ikke alltid har tilgjengelige rådgivere men så lenge det finnes flere gode kanaler å kontakte på er jeg relativt fornøyd med tilgjengeligheten. Banken har per dags dato svært gode boliglån betingelser som utklasserer de større bankene som DNB og Nordea. Appene og nettbanken er begge svært oversiktlige og som tidligere DNB kunde er jeg positivt overrasket over at teknologien i andre banker har kommet like langt eller lengre.