SpareBank 1 Nord-Norge opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundevennlig ,løsningsorientert,finner de beste løsningene for kunde
En bank for alle som vil ha en brukervennlig bank Banken har gode saksbehandlere Har fått alle mine problemer når de har oppstått
Har vært kunde i mange år siden banken har vært en lokal bank. Det er den ikke nå. Synes det er lite engasjement mot meg som kunde når jeg forhører meg om å forhandle rente på innskudd.
Blir tatt vare på som kunde. Gildt fokus og gjenkjenning fra første stund.
Har det meste av bank å forsikringer (Fremtind) via denne banken, som flere skriver så er nok ikke banken billigst, men de har gode tjenester å en kundeservice som er å få tak i nesten hele døgnet hele uken lang. Veldig bra nettbank, og mobilbank, utrolig enkel å navigere igjennom. Skal man søke på lån, kort etc, så er det utrolig enkelt. LOfavør betingelser på flere produkter hvis du er medlem i et LO-forbund. Skal jeg skrive noe negativt, så er det vel at gebyrer for tjenester osv, kunne nok vært redusert en del, men bruker ikke så mange av de, så det betyr egentlig lite for min del. Skulle også ønske at termingebyr osv kunne vært redusert/fjernet som noen andre banker har. Det meste i dag går jo elektronisk å man gjør det meste selv via nettbanken/mobilbanken. Sparekonto har jeg i en annen bank, da renten her kan man nesten si er en spøk. Men alt i alt, så er jeg en fornøyd kunde.
De har nedlagt banker man tvinges til å snakke norsk ,hvis ikke så blir de nedlatende og tause , lite villige til å yte hjelp. Bedre nå å ha med Russiske banker men da satte Bankid unødig press på folk. Men det tvinger folk til å finne løsninger for boikotte denne banken.
Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.