SpareBank 1 Østfold Akershus har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dem hjalp meg med boliglånet når ingen andre kunne. Kundeservice er fantastisk.
Greit med avvisning, men uten grunn og rådførende tiltak! Sur rådgiver og generelt en dårlig opplevelse!! Skuffende!!
Hei, Jeg angrer at jeg ble kunde hos Sparebank1 ØA. I mitt tilfelle, jeg opplevde veldig dårlig kundeforhold og ingen vilje å sende nødvendig informasjon ifm. deres feil. De sendte meg faktura 3 ganger enda jeg har pratet sammen med dem og prøvde å avklare hva egentlig er det som de fakturer for. Jeg tenkte at Sparebank 1 ØA er min neste bank som total kunde. Nå ser jeg desverre at dette skal ikke være tilfelle pga. feil i systemet deres og faktureringsprosess hvor SP1 ØA hadde ingen lyst for å gi råd eller fikse feil. Er veldig skuffet med deres vilje til å hjelpe, forklare og formidle info og ikke minst sende nødvendig dokumentasjon.
Bra og hjelpsom betjening, både når det gjelder skranke og saksbehandlingen for rådgivning for privat økonomi. Det gjelder også eiendoms avdelingen.
Kundeservice er det mangel på. Etter at rådgiveren min ble sykmeldt har jeg ikke opplevd bra kundeservice fra noen andre. Henvendelsene mine blir ikke tatt på alvor.
Nå har jeg fulgt med i et par år som kunde av Sparebank1. Jeg er ikke alene om å ønske Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay osv. Sparebank1 svarer det samme som de alltid gjør. De påstår at Vipps er mer enn godt nok og at det ikke er noe behov for å åpne muligheten for for eks Apple Pay. Argumenter som at Vipps ikke fungerer i utlandet eller på smartklokken min hjelper lite. De sverger fortsatt til Vipps. Nå er det nok for min del. Flytter over alle pengene mine til en annen bank i dag.
Jeg og min kone har vært kunder i banken snart 20 år, og har nedbetalt flere lån uten noen former for mislighold eller forsinkelse. Søkte nylig om opplåning til 70% på vår bolig, noe som ble avvist fordi jeg hadde næringsinntekt og ikke lønnsinntekt. Dokumentasjon av stabil næringsinntekt over mange år ble avvist av (ny) rådgiver fordi denne "synes økonomien vår var komplisert og ikke helt forstod regnskapene og dokumentasjonen". Svært misfornøyd med bankens manglende kompetanse, og manglende vilje til å innhente den informasjonen de trengte for å gi oss en faktisk vurdering. Søker nå aktivt etter en bank som ikke blir skremt av bedrifter.