Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sparebank1 har en fantastisk brukervennlighet, den holder deg oppdatert og har de funksjoner den skal som å betale å motta penger med. Når kommer til kundeservice og oppfølging å salg av sine tjenester så får de terning kast 1. Aldri fått tlf fra rådgiver eller noe
Har vært kunde i banken nå i 12 år og er veldig fornøyd. Fikk raskt svar på søknad om lån og er veldig godt fornøyd med det meste. Bra kundeservice, forståelige og hjelpsomme rådgivere og en føler en får forståelse.
Har vært kunde hos sparebank 1 i 3 år. Vært bare surr med fakturaer og verdens dårligste kundeservice. Når ulykken først var ute brukte selskapet nesten 1 år på å avgjøre at de ikke hadde bevis nok og ta vedkommende. Dette selskapet er ikke å anbefale noen.
De er veldige uenig da jeg prøvde å forklare med min livsforsikringen i sparebank livsforsikring Vil ikke forstå hvorfor jeg ble uenig. Jeg avsluttet både liv- ulykkesforsikringen. I januar 2018. Enda må jeg betale kr. 1500 pluss idag kom kr. 171
Det som er bra, er at en treffer mennesker i banken som en kan snakke direkte til, og ikke sitte der å trykke på div tall. Ja, forsikring er litt dyrere en andre, men samtidig er det så greit å ha alt samlet på en plass. Har brukt denne banken i flere tiår, og har ingen planer om å bytte.
Helt elendige på kundeservice, spesielt i banken her jeg bor
Dårlig kundebehandling og for høy rente på huslån, de liker å sette opp, men ned da må du tigge og be ..