Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en hyggelig samtale angående lånesøknad, denne samtalen skulle følges opp etter noen dager. Nå, etter ca. en måned og flere purringer fra min side har jeg ikke hørt noe fra rådgiver.
Vurderer du boliglån eller mellomfinansiering av eksisterende boliglån, velg en annen bank. Sparebank 1 er både arrogant og lite lite kundevennlig.
Har alltid hvert kunde her. Nå er det nok. Finnes bedre banker der ute som er imøtekommende og vil beholde kunder.
Jeg har alltid hatt godt samarbeid med denne banken,men når jeg fikk pensjon min denne mnd. var det trekt mye,jeg kontaktet banken,vedk jeg snakket med sa at jeg betalte forlite tilbake,men betalter over det som sto,men denne dama trakk meg kr.4000 tror jeg det var av min pensjon ,hadde ikke fått noe beskjed om noe,noe så frekt,kortet er ikke misbrukt,har de lov til dette uten og snakke med vedkommende
Komplett uråd å finna restsaldo på lån i Sparebank 1 Kreditt AS. Kundeservice kan heller ikkje hjelpa. Ingen nettside å gå inn på for å finna informasjon. Elendig!
- Banken er tunvindt hvor funskjonene den tilbyr ikke samsvarer på de forskjellige platformene de tilbyr. - Rotete layout på min-side - Rotete app - Funksjoner som ikke fungerer - Dårlig support - Ansvarsfraskrivelse - Ikke interessert i å opprette nye kundeforhold - Reklamerer med at ting skal være enkelt og tilgjengelig for enhver bruker: stemmer ikke.
Har prøvd fem forskjelige ganger å ordne bankID på mobil. Har kastet bort flere timer på misvisende og motstridende beskjeder fra forskjellige personer i kundesupport.