Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter 22 år som trofast kunde har jeg nå fått nok av dere som bank når dere truer med å stenge nettbanken min innen kort tid viss jeg ikke kommer ned med gyldig pass som bevis på at jeg er jeg.. Vell og bra med sikker dokumentasjon men dette har dere mange kopier på, selv egent bank kort med bilde som en gang var godkjent som legitimasjon og førerkort, men neida dere skulle ha pass.. kjedelig at passet mitt gikk ut for 3mnd siden og vil koste meg ekstra med penger men det er ikke så farlig for dere så lenge dere sikrer dere.. kjenner at den siste dråpen kom i dag. Dere har tjent godt på meg i alle år og viktigst av alt er at jeg har holdt stien min rein i alle år men det betyr ikke en dritt i dag for dere. Det som er bra er at dere har filialer. Det som kan bli bedre er alt!
Jeg veldig fornøyd å formidle med den banken...
Skulle opprette en ny konto. Etter 30 Dager ventetid har jeg fått ingenting... 1. I kontoret er det alltid ventetid, det er kun 1-2 ansatte som jobber. Helt kaos. Ingen som bryr seg om kundene venter lenge eller ikke. Kaffen og smaltalk går rundt bak i kjøken og kunden venter foran bare.. 2. Skulle opprette en ny konto og damene si at jeg må fylle ut noe i datan. Hu sa det tar noen dager til jeg får en beskjed per SMS at jeg skal komme forbi om å signere papirene. 3. Ja ja.. Etter 6 dager gikk jeg endelig til banken for å skrive under avtalen. Samme ansatte sa at jeg for nettbank og alt i 2-3 dager. 4. Etter 1 uke har jeg ringt 1. gangen sparebanken. Ingen visste noe om meg. 5. Så ringte jeg nesten hverdag, men de sa alltid at det er i oppdatering eller noe... 6. Etter 30 dager sa en ansatte at avtalen min er bort og de kunne ikke finne den, så de hadde gjort ingenting! Siden 1. Dag jeg har vært der. Og ingen visste noe eller har sagt noe per mail eller telefon. Sparebank NEI TAKK! Jeg fikk ikke lønnen min, kunne ikke betale regninger og husleie! Aldri igjen.
Banken har ikke fokus på kundene. De behandler ikke kundene sine bra. Hadde vært kunde i over 20 år, og fikk plutselig brev i nettbanken om at jeg måtte infinne meg i bankens lokaler i bankens åpningtid med gyldig legitimasjon, eller så ville de stenge nettbanken min. Da jeg tok kontakt var det ingen andre løsninger enn at jeg måtte ta meg fri fra jobb for å troppe opp hos dem, ellers stengte de nettbanken min. Jeg har forståelse for at de må overholde pålegg fra myndighetene, men ingen forståelse for måten det ble gjort. Komme med trusler, og å være så lite løsningsorienterte for kundene sine. Det holder ikke mål. Byttet bank på dagen. Har ikke angret ett sekund.
Jeg har aldri misligholdt et lån og har en plettfri kredittverdighet. Søkte om billån og fikk kun til svar at søknaden var avslått. Ingen grunn. Koko!
God app og nettsider er et pluss! Synd det er så dårlig kundeservice.
Man får ingen form for lån eller noenting derfra om man har hatt inkasso saker tidligere.