Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er kunde hos Sparebanken Øst og veldig fornøyd med kunderådgiver men jeg ligger ikke lavest på rentenivå. Da har Sparebanken Øst en liten vei å gå. Men bare fortsett med den gode rådgiverservicen.
Hei Mmahnken Hos oss får alle våre kunder sin egen personlige kunderådgiver. Så godt å høre at du er fornøyd med det! Hilsen Sparebanken Øst
Hei Var i kontakt med kunderådgivere min angående renter. Hun kunne ikke gjøre noe før ferien. Dette er dårlig. Jeg ønsker dere tar kontakt med meg. Snarest
Hei Lisbeth Vi vil gjerne ha kontakt med deg, siden det er anonyme omtaler på bytt.no, så håper vi du kan ta kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
Ønsket høyere sparerente på min sparekonto (fraubevegelig 0,5%), men med "rådgiver" på ferie, må jeg vente til vedkommende er tilbake..., Særlig!! Takk for meg. Ps.: Ønsker ikke å bli kontaktet
Hei Eks-Bankkunde Alle vår kunder har får sin egen personlige kunderådgiver, men vi skal klare å hjelpe deg i ferietider også, så her må det være en misforståelse. Det var veldig leit. Vi vil uansett ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Sparebanken Øst
De gir verdens beste service og svarer raskt. Bra med bank man kan møte personlig uten avtale for hjelp.
Hei Kim Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Fleksibel kundebehandling tilpasset kundens ønsker og behov!
Hei Knut R Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å finne gode løsninger for den enkelte kunde. Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kontakt med veileder i banken gjør at jeg er trygg på mine økonomiske valg
Hei Svein E.H Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at vi har så mange dyktige kunderådgivere. Hilsen Sparebanken Øst
Bank ID ble sperret etter for mange feil, ringte så banken. Der ble jeg sittende i 30 min i kø. For så å få et passord som ikke fungerte. Dermed 30 min i kø igjen. Skuffende ettersom kundeservice bare er åpent fra 09-15
Hei Andreas Skjønner du ble skuffet. Det skal ikke være sånn. Heldigvis er det sjelden vi har så lang kø. Hilsen Sparebanken Øst
Etter å ha vært kunde hos Sparebanken Øst i mer enn 13 år har jeg funnet ut at jeg har fått servert norges dyreste forsikring, samme forikring hos Fremtind koster 6204 kroner mindre i året, det blir nesten 75.000 i overkurs iløpet av mine år som kunde hos dere. Shame on me for å ikke gjøre noe med det før nå og shame on you for å ikke snakke med kundene deres om produkter som åpenbart er feil prissatt.
Hei Ole M Vi anbefaler kundene våre å ta en gjennomgang av forsikringsbehovet sitt en gang i året. Når man sammenlikner forsikringer fra forskjellige selskap, anbefaler vi at man også sjekker hva forsikringene dekker. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din, så ser vi på det. Hilsen Sparebanken Øst
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst
Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid på tilbud siden og hjelpsomme.Er veldig fornøyd.
Hei Elin M Så hyggelig. Takk for at du er kunde! Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kundebehandling på høyt nivå. Alltid hyggelige og har tid når jeg trenger det. Kan stoles på og gjør meg trygg. Kan ikke se noe som bør bli bedre.
Hei Elisabet. Så flott at du er fornøyd. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken er veldig sene til å svare. Tar kontakt med kundebehandler som ikke svarer eller holder oss oppdatert. Dette er veldig dårlig kundebehandling og ikke holde kunden informert. Er ingen unnskyldning å ikke svare kunden.
Hei A. Vi har til tider stor pågang, men vi gjør så godt vi kan for å svare kundene samme dag, eller dagen etter. Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter, som kan hjelpe deg med mye. Er du misfornøyd med kunderådgiveren din, kan du få en annen om du tar kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
"Svindelen" - opprettet Fastrente avtale gjennom å registrere meg på deres hjemmesider. Ved oppsigelse (ifølge avtalen) logger jeg meg inn på samme nettside og ga beskjed om: sier opp avtalen, overfør til xx.. konto pr 31 dager iflg avtalen. Jeg var på boligjakt og hadde i kikkerten en for meg perfekt bolig i Skien. Etter 31d ser jeg - null kr overført til min konto. Ringer Spare"kjeltring"bank Øst: svar, nei, du må logge på gjennom nettsiden Topprente+ - for å si opp avtalen. Helt nytt for meg. Trolig liten skrift ett sted. Da jeg reagerte på det- manglende informasjon, uttrykte at dette er umoralsk. Kunde service personen var nedlatende og rett i forsvar. Der forteller meg at der er planlagt og intensjonen. Fastrente tilbudet deres fant jeg på Fonansportalen. Fulgte lenker derfra. Vær forsiktige. For meg betydde det at jeg ikke kunne være med på budrunde på en for meg drømmebolig- fordi den boligen, ikke stor, men den hadde et arkitekt tegnet kjøkken som fikk mitt kokkehjerte til å banke. Jeg er kokk. Etter å ha sett på flere hundre boliger, på Finn og mer, var det drømmeboligen. Innenfor mitt budsjett som er lite. 2 millioner på konto hos kjeltring banken Øst - rett før visning - ødela den muligheten. Fordi skulle suge ut litt ekstra rente fra meg - som var lav etter avtale perioden.
Hei Morten L Dette produktet har oppsigelsestid. Dersom du ønsker å avslutte Topprentekonto, må du sende oss en melding i nettbanken, som det står på nettsidene. Vi tar med oss tilbakemeldingen din i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen Sparebanken Øst
Gode rådgivere, og raskt svar. En bank som føles personlig og at det er mennesker som tar deg på alvor.
Hei Linn Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi bestreber oss på å være personlige og ta kundene på alvor. Hilsen Sparebanken Øst
Etter mange år i DNB har jeg fått nok og endelig tatt til vett og byttet bank.mens dnb har betalt 02 prosent rente på mine sparepenger har sparebank øst har betalt 1 prosent .vidre kan jeg si at dette med informasjon som DNB nå krever om deg som kunde helt sindsykt og meget skremmende. forlanger førerkort og pass i tillegg til all den informasjonen som de allerede har, er ikke noe jeg har opplved i sparebank øst så langt. jeg har ingen lån i banken så jeg kan ikke utale meg om det. men virker for og være en ryddig og grei bank med en fin nettbank løsning, lett og forstå.
Hei Stig Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss. Hilsen Sparebanken Øst