Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ønsket høyere sparerente på min sparekonto (fraubevegelig 0,5%), men med "rådgiver" på ferie, må jeg vente til vedkommende er tilbake..., Særlig!! Takk for meg. Ps.: Ønsker ikke å bli kontaktet
Hei Eks-Bankkunde Alle vår kunder har får sin egen personlige kunderådgiver, men vi skal klare å hjelpe deg i ferietider også, så her må det være en misforståelse. Det var veldig leit. Vi vil uansett ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Sparebanken Øst
De gir verdens beste service og svarer raskt. Bra med bank man kan møte personlig uten avtale for hjelp.
Hei Kim Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Fleksibel kundebehandling tilpasset kundens ønsker og behov!
Hei Knut R Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å finne gode løsninger for den enkelte kunde. Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kontakt med veileder i banken gjør at jeg er trygg på mine økonomiske valg
Hei Svein E.H Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at vi har så mange dyktige kunderådgivere. Hilsen Sparebanken Øst
Bank ID ble sperret etter for mange feil, ringte så banken. Der ble jeg sittende i 30 min i kø. For så å få et passord som ikke fungerte. Dermed 30 min i kø igjen. Skuffende ettersom kundeservice bare er åpent fra 09-15
Hei Andreas Skjønner du ble skuffet. Det skal ikke være sånn. Heldigvis er det sjelden vi har så lang kø. Hilsen Sparebanken Øst
Etter å ha vært kunde hos Sparebanken Øst i mer enn 13 år har jeg funnet ut at jeg har fått servert norges dyreste forsikring, samme forikring hos Fremtind koster 6204 kroner mindre i året, det blir nesten 75.000 i overkurs iløpet av mine år som kunde hos dere. Shame on me for å ikke gjøre noe med det før nå og shame on you for å ikke snakke med kundene deres om produkter som åpenbart er feil prissatt.
Hei Ole M Vi anbefaler kundene våre å ta en gjennomgang av forsikringsbehovet sitt en gang i året. Når man sammenlikner forsikringer fra forskjellige selskap, anbefaler vi at man også sjekker hva forsikringene dekker. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din, så ser vi på det. Hilsen Sparebanken Øst
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst