Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ville si opp og ringte inn til Verisure. Snakket med en kar som sa jeg kunne få en bedre pris i noen måneder, og at jeg heller kunne si opp før prisøkningen om jeg fortsatt ikke ønsket system fra dem, UTEN oppsigelsestid. 1-2 mnd etterpå var jeg sikker på at jeg fortsatt ikke ville ha systemet og sendte mail om at jeg ville avslutte det nå. Da sir de at det er 3 mnd bindingstid fra mnd etter. Altså, bindingstid er det i hvert fall ikke, og jeg måtte forklare dem hva bindingstid er. Da sa de at det var oppsigelsestid på 3 mnd etter påfølgende mnd. Nå har jeg sendt mail frem og tilbake og de nekter meg å si opp før det har gått 3+ mnd! Selv om de sa til meg på tlf at jeg kunne si opp uten oppsigelsestid!! Det her er bare lureri. 3 mnd er for det første helt sinnsykt lenge! For det andre betaler man sinnsykt mye, for sinnsykt lite. Øker prisen stadig vekk uten å si ifra gjør de å. Kommer til å melde de inn om de ikke løser det asap, i tillegg til å aldri returnere.
Månedsprisen har steget med over 100% på få år. Uaktuelt å betale ca 500kr i måneden.
Jeg er veldig fornøyd. Vi trodde vi kjøpte det den gangen vi installerte det. Å når det nå er 10 år. Trenger det å skiftes ut. Det blir veldig dyrt, for noe vi ikke er så flinke til å bruke. Men kan varmt anbefale det til andre. Er usikker på om vi vil installere det på nytt.
Etter 10+ år som trofast kunde skulle jeg si opp. Gjorde det via telefon og fikk ok der. Ikke noe beskjed om at jeg skulle gjøre noe videre utover dette. Etter 4 mnd mottok jeg fortsatt faktura og ringer dem. Da har jeg visst ikke sagt opp siden de ikke har fått det skriftlig. Det var visst en selger som skulle kontakte meg og forklare dette. Denne selgeren ignorerte jeg da jeg antok at det var for å få meg til å fortsette. Utrolig gammeldags med 3 mnd oppsigelse og ingen mulighet for å kontrollere/endre/avslutte via nettsiden. Samt dette med å gjøre det vanskelig å si opp for å beholde kunder. Styr unna!
Produkt ga beskjed om lavt batteri nivå, bestilte service i app, fikk aldri svar noen mnd senere gikk jeg inn i app og såg at produktet var gått tom for strøm, uten noen form beskjed eller reaksjon fra Verisure, produktet hadde vert tom for strøm i 2mnd uten at døgn overvåkingin fanget dette opp. Ga beskjed til kunde service at dette er jeg ikke fornøyd med overvåkningen deres og at jeg sa opp. Når de 3 mnd var gått ga de beskjed om at jeg ikke hadde sendt inn skriftlig oppsigelse, da gjaldt sendte da inn skriftlig oppsigelse, etter mye mail og manglende svar fra Verisure fikk jeg inkasso krav fra de , der de fortalte usannheter til inkassoselskap, som de måtte trekke tilbake i etterkant og avslutte mitt abbenomang. De toppet med at når de såg at de hadde tatt feil og måtte demontere systemet slo de dette av uten og informere meg selv om jeg hele tiden hadde bedt om dette for å ivare ta brannsikkerhet da nytt system skulle monteres samme sted. Tok dette opp med Verisure, og fikk et arrogant svar de hadde de glemt å informere om. Er usikker å selskapets verdier og internopplæring da dette virker totalt manglende for et stort selskap.
Prisen gikk stadig oppover, og til slutt gikk vi lei. Svært vanskelig å si opp, og altfor lang oppsigelsestid. Etter å til slutt ha fått igjennom en oppsigelse kunne de plutselig sette ned prisen med 300 kr per måned. Jeg lurte på om de også tenkte å kompensere oss for årevis med overbetalingen, men det ønsket de ikke å kommentere. Etter de tre månedene fortsatte de å fakturere, slik at vi fikk enda en runde med flere forskjellige personer i «kundeservice» før det endelig ble avsluttet. Styr unna!
Har brukt VeriSure i knapt to måneder og problemene har siden da rent inn. Hver eneste faktura de sender meg blir sendt i retur av en eller annen grunn, og de ber da meg som kunde velge en annen betalingsløsning når feilen åpenbart ligger på deres side. Har også bedt om å ikke bli kontaktet per telefon. Kan ikke telle på én hånd hvor mange ganger de har kontaktet meg på tlf for å selge meg både den ene og den andre tilleggstjenesten. Fremstår som meget uprofesjonelle. Har sendt oppsigelse og skal aldri brukes igjen.
Jeg har hatt Verisure i et par års tid. Systemet har forsåvidt fungert godt. Sommeren 2022 ringte jeg for å si opp abonnementet da jeg syntes at det etter hvert ble kostbart. Det kostet da kr.595,-/mnd. Da ble jeg raskt oppringt fra dem. De kunne gå ned til Kr.399,-/mnd. Jeg ble enig om at jeg skulle prøve fram til jul. I desember økte de prisen til kr.595,-/mnd. igjen.Jeg bestemte meg derfor for å si opp abonnementet 12. januar 2023. Den første jeg snakket skulle opprette sak på det og da forsvant forbindelsen med han. Jeg prøvde igjen, men de kunne ikke ta oppsigelsen på tlf. kun skriftlig. Jeg finner ikke noen emailadr. på Help & Support. Jeg vil ikke anbefale Verisure til noen andre.
Kan fortsatt ikke se at boten de fikk hjelper noe som helst. Sector alarm nekter å levere tilbud når de hører at min motivasjon er å få ned prisen.
Byttet leverandør fra Verisure til Sector 27 juli. Samme anlegg til halv pris. Vært kunde hos Verisure i 10 år, de bare legger på prisen. Uansett endte opp med å må betale Verisure i 9 måneder etter ny avtale med Sector. Fordi Sector angivelig glemte å si opp på mine vegne og Verisure først sendte meg purring i januar og da mener jeg må si opp selv! Personlig. I god tro har jeg betalt min oppsigelsestid ut desember. Og de mener nå dato for oppsigelse er ut April! Ikke til å tro… Anlegget til Verisure ble demontert i midten av september! De har ikke engang varslet meg om sabotasje på anlegget, som ville vært naturlig når det ikke er i drift. Neida september, oktober, november, desember, januar, februar, mars og april krever de full betaling for! Uten å ha anlegg hos meg! De innrømmer at jeg muntlig gav beskjed i august om bytte av leverandør under en alarm utløst da. Likevel, maler de på med sitt krav. VELDIG DÅRLIG SERVICE. SVINDEL. PASS PÅ! IKKE ETTRETTLIGE!
Svarer aldri på e.post eller telefon. Det er sendt oppsigelse. Annlegg frakoblet 01.12.2022. Verisure sender Faktura.
Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt
Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.
Etterspurte uforpliktende tilbud gjennom Bytt.no. Selgeren, mer enn sikkerhetseksperten, som kom på befaring var forsåvidt ok, men jeg følte meg ikke videre betrygget. Da vi ble enige om hvilke komponenter som skulle være grunnlaget for prisberegningen fikk jeg en himmelhøy montasjepris som han slo av 2000kr på. Men siden det hadde vært en kampanje som gikk ut i forgårs skulle han ringe sjefen sin for å høre om jeg kunne denne. Med sjefen på høytaler gjennomgikk de en tilsynelatende innøvd dialog hvor sjefen til slutt skulle prøve å presse prisen ved å gå ett steg høyere i systemet. Sjefen ringte etter fem minutter og kunne halvere etableringskostnader og gi meg gratis abonnement de tre første månedene for å dekke kostnadene jeg har i oppsigelsestiden hos mitt nåværende alarmselskap. Fristen for tilbudet var ut dagen! Da jeg sa at dette ikke var aktuelt å svare på i løpet av dagen da jeg skulle ha flere alarmleverandører på befaring før jeg tok en beslutning fikk jeg beskjed om at jeg hadde to dager på meg. Uken etterpå ringte hele fire forskjellige selgere fra Verisure. De kunne gå ned enda mer på pris og hive med en Yale Doorman i prisen. Jeg sa det ikke var aktuelt og takket for tilbudet. Jeg har i løpet av måneden etterpå blitt kontaktet ukentlig av diverse Verisure-selgere fra seks-syv forskjellige telefonnummer og måtte senest i dag sende en kraftglose i retning selgeren i andre enden. Månedsprisen deres klarte de aldri å matche min alarmleverandør. Styr unna!
Nesten umulig å si opp tjeneste, og måtte benytte altfor mye tid og energi for å få det til. Den gode nyheten til Verisure er vel at her har dere mye å gå på... Makan til selskap..
Det er ingen grunn til å ha 3 mnd oppsigelse. Man betale på forskudd allerede. Da holder det med at avtalen er ferdig når siste fakturaperioden går ut. Etter å ha vært kunde i over 9 år synes vi dette er en grisk, vanskelig og unødvendig avslutning.