Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Verisure
1.9
166 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Negativ trend

Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
166 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#10
Forferdelig
Verisure er rangert
#10 av 10 alarmselskaper
14%
Forferdelig
14% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 166 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
11
8
11
24
112
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ute av deres klamme grep

Omtale av  Svenn I. I

Har hatt Verisure i huset i ca. ti år - før jeg sa det opp. Tre måneders oppsigelse. I løpet av disse ti årene har man lagt til en del svindyre komponenter. Komponenter man har fullt ut betalt for selv. Når de etter tre mnd. oppsigelse kommer og skal ta ned anlegget tar de med seg absolutt ALT. Og det du har betalt for selv - det får du ingenting igjen for. Det som er imponerende er at dette synes de er greit?! Jeg kaller det tyveri! I så måte kan man si at Verisure var de første til å foreta et tyveri fra min bolig etter at de ble koblet ut herfra. Det er sikkerhetstjenesten sin det!

Uakseptable vilkår og elendig kunderservice

Omtale av  Janni

Det er fullstendig urimelig med 3 måneders oppsigelsestid for alarmtjenesten. Det fremstår som utspekulert grådighet med den hensikt å flå kunden for mest mulig penger. Når man ringer sentralbordet tar det lett 20 minutt før en får svar, men når man er blitt lut lei hele den dårlige servicen og sender oppsigelsen på mail, da har de plutselig all verdens ressurser disponibelt til å ringe deg opp igjen......

Oppsigelse

Omtale av  Lukasz R

Jeg er fornøyd, men jeg må si opp av økonomiske årsaker

Utdatert selskap og produkter

Omtale av  Einar

Selskapet fornyer ikke anleggene hos sine kunder, utstyr slutter å virke uten at det blir oppdaget eller utbedret, og kostnaden man betaler er vesentlig høyere enn hos konkurrentene. Sektor Alarm demonterer nå alt det gamle Verisure-utstyret og monterer et nytt og moderne anlegg til en vesentlig lavere pris.

Hele systemet demontert, tok en uke før de ringte og sa de ikke hadde kontakt med hussentralen...

Omtale av  Oppgitt

Vi har brukt Verisure i mange år og etter at en hyggelig selger fra Sector Alarm kom på døren og tilbød oss tilsvarende anlegg med alarmsystem og røykvarsler til en langt rimeligere penge bestemte vi oss for å bytte. Sector skulle komme å sette inn sitt nyeste utstyr kostnadsfritt , og vi skulle slippe å betale noe før oppsigelselstiden til Verisure var ute. Da de tok ned "sentralen" for Verisuresystemet sa montør at nå kommer Verisure til å ringe for signalene blir brutt. Hverken jeg eller min kone ble ringt opp, men ca en uke etter ringte de og fortalte at de ikke hadde kontakt med alarmsystemet i vårt hus. Hvorpå min kone spurte hvordan dette kan skje, huset kan jo både være brent ned og ranet for alt av verdier i mellomtiden. Dette kunne ikke personen hos Verisure svare på, og henviste til teknisk avdeling. Dette må være utrolig flaut for et tilsynelatende seriøst selskap. At man ikke registrerer at hovedenheten og alt utstyr tas ned før en uke etterpå sier litt i mine øyne!

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice.

Omtale av  Thorleif

Jeg har hatt abo hos Verisure siden Januar 2021. I løpet av denne perioden har jeg hatt div. utrykninger fordi systemet ikke har virket og hver gang må jeg stille i servicekø fordi Verisure ikke har hatt kappasitet. Dette hjelper lite når vi står utenfor fritidsboligen og ikke kommer oss inn Det gir Verisure tilsynelatende blaffen i.

Brann

Omtale av  Roy

Hatt ulmebrann i huset,ingen røykvarslere løste ut alarm. Hele huset måtte vaskes ned 2 ganger,1 etasje må males. Alt av tøy og gardiner måtte på rens,sofa og stoler måtte kastes.

Veldig misfornøyd.Oppsigelsen er sendt

Omtale av  Kjell

Er det noen som har erfaring med Arlo ringeklokke fra Verisure? Blei fortalt av selger at batteriet holder 2-3 mnd før det må lades.Her må det lades etter 5-7 dager.Tekniker kom hit etter mange mailer fra meg,»du blir kontaktet om kort tid» gikk igjen som svar fra kundeservice.Tekniker byttet batteri,men samme greie,tom for strøm etter 6 dager,og apoen står innstilt riktig i følge teknikker. Men nå er abb.sagt opp….orker ikke mer tull,og ALDRI mer Verisure Mvh Kjell (veldig misfornøyd kunde)

Uforventet kostnader

Omtale av  Mar

Selgere selger sine smarte løsninger til kampanje tilbud og senere øker de med abonnement pris. Uforventet kostnader kommer ettertid noen som man ikke blir informerte ved salg. Hold dere unne De.

Styr unna!!

Omtale av  Kenneth

Dette er vanskelige folk å forholde seg til. Seier du opp må du vere forberedt på at dei prøver seg på lang oppseiingstid og dobling av mnd. pris i oppseiingstida..

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppsigelsestiden er f"x@< bare frekk!

Omtale av  Thale

Hadde ikke drømt om at Verisure skulle ha tre måneders oppsigelse. Hvem husker det etter å ha installert alarmen for hundre år siden? Frekt, drøyt og helt uforståelig. Forsikring kan du si opp på dagen, men ikke en alarm? Jeg kommer ikke en gang til å bo i boligen der jeg må betale for alarmen. Aldri har det vært utrykning til boligen heller, jeg har bare betalt.... Takken er tre måneders betaling ut av vinduet, for hva???

Oppsigelse av alarmen.

Omtale av  Kjell

Når jeg sier opp alarmen 1. november, sier Verisure at oppsigelsen ikke begynner å gjelde før 1. desember. Dette skal de ikke tjene på. Grei takk for sist etter 14 år som fast kunde.

Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja

Omtale av  Brita

Installatør kom og kjeftet rundt i 4 timer. Han syntes jobben var skikkelig dritt visst nok. Han gikk uten å gi oss noen innføring i systemet som enda ikke fungerer snart en mnd etterpå. Tatt kontakt med kundeservice over 10 ganger hvor svaret er at en må inn på min side og der fungerer alt. Er inne på siden, men der kommer ikke alarmen opp. De spør om spørsmål jeg ikke kan svare på da jeg aldri har fått noen informasjon. Jeg skal visst lage et stikkord, men ingen kan fortelle meg hvor jeg gjør dette. Ingen følger opp saken og har fortsatt et system en ikke kan slå på. Skulle gjerne beholdt det gamle alarmselskapet hvor faktisk ting fungerer. Hvorfor er det ingen som kan ta ansvar og følge opp ting?

Falsk trygghet og elendig kundeservice

Omtale av  Frida L

Glemmer å aktivere hoveddørsensor etter utløsing av alarm. Feil oppdages av oss som kunde 8 mnd senere.Da jeg vil vite hva som har blitt gjordt feil, Prøver de å skjule at de har gjordt en feil, snakker det bort, vet ikke mm. Når vi til slutt finner det ut etter mange samtaler med ulike kundebehandlere, får vi Ingen unnskyldning. Ber om å få snakke med en overordnet som skal ringe tilbake. Det skjer aldri. Ringer igjen, sier er vi er særdeles misfornøyet og usikker på om det kan skje igjen, og vurderer å bytte selskap om vi ikke får en unnskyldning og evt kompensasjon for en lang periode med et system som er delvis deaktivert av dem. Får da beskjed om at vi de kan koble meg til oppsigelsesavdelingen. I tillegg er de rask og heve prisen, måtte til stadighet ringe og forhandle prisen tilbake. Anlegget var elendig skrudd opp, 1/2 cm skruer inn i gipsvegg, som faller ned om du puster på det. Batterier som omtrent er umulig å få byttet i kamera sensorene. Alt i alt, et særdeles lite tilfredsstillende selskap på mange områder. Mistet helt tilliten til at de faktisk klarer å håndtere systemet, om det faktisk er reaktivert etter utløst alarm…Ligg unna!

Forskjellsbehandling

Omtale av  Henning O

Det gis ikke tilbud om installering av Yale Dormann ihht kampanje til eksisterende kunder. Slett kundebehandling mot loyale kunder

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløst med 3 måneder oppsigelse!

Omtale av  Knut

Blir oppringt hele tiden etter å ha sendt Mail om oppsigelse. Trenger ikke å stå til rette og gi en grunn til hvorfor jeg sier opp, idiotisk fremgangsmåte. Er bare å sende en Mail om at det er forstått, mottatt, takke for kundeforholdet og velkommen tilbake, men neida. Har hørt at ingen som jobber i brannvesen eller politi bruker slike alarmselskap hjemme i egen bolig. Mye rimeligere i lengden å kjøpe eget varslingsanlegg av god kvalitet.

Har tilegnet profilen
Verisure deltar på Bytt.no

Verisure har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Verisure besvarer ikke omtaler

Verisure har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Verisure henter ikke inn tilbakemeldinger

Verisure benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR