Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
3 måneders oppsigelsestid på abonnement hører ikke hjemme i vår teknologiske tidsalder : (
Skal etter 3-4 år si opp. Først så juger selger på abn.Avd. ved att. Utstyr ikke fungerer i app uten alarm abn. Regn løgn som jeg gjør han oppmerksom på. Så beskylder en såret selger meg for løgn ved" noen kunder hører det de vil".. Selger sa ved avtale att man fikk beholde utstyr for de brukte ikke tid på og hente gammelt brukt utstyr, det ble for dyrt. Da han ikke klarte og overtale meg til og bli, spilte han kostnadskortet, dyrt og bruke så mye penger for og ta det ned senere. Så da ser man jo holdningene (dyrt og sette opp så sier ikke kunden opp.)for så og bare legge på. Sendte klage på kundebehandleren men... venter nå over 1 mnd etterpå på en bekreftelse på avsluttet abn, men får beskjed at den er sendt.. ikke til meg
Dette er en dyr tjeneste som er vanskelig å si opp og har en urimelig lang oppsigelsestid på 3-4 måneder. Etter å ha vært kunde i årevis og betalt titusener til selskapet (mye pga. jevnlige store prisøkninger) tok jeg endelig valget om å bytte leverandør. Men å si opp viste seg ganske vanskelig. Jeg fikk følelsen av at de trenerte saken i håp om å kunne ta betalt for en måned eller to ekstra, og alt skjer uten at kunden får skriftlig dokumentasjon (sikkert beleilig for Verisure...) Og når du etter mye om og men omsider får bekreftet oppsigelsen, løper oppsigelsestiden ut oppsigelsesmåneden og i 3 måneder til. Selvsagt helt urimelig og vanskelig for Verisure å begrunne, utover at kunden skal melkes helt til det siste. Så for meg er det i alle fall 100 % uaktuelt å bli kunde hos Verisure igjen.
Har prøvd å klage på utstyr som ikke fungerer, i tillegg til at det koster 25-30% mer i måneden enn konkurrenter, men det er så vanskelig å komme fram. Levert skriftlig oppsigelse i dag, så er det bare å vente i 3 måneder (!) på at avtalen faktisk blir sagt opp. Så er det å sette opp egen FG-godkjent alarm, som over en periode blir laaaangt billigere enn hva Verisure kan tilby.
Når et selskap lover å rette opp i en viktig sak som alarmen til bedriften vår, men i stedet lar deg som kunde måtte følge opp mot dem gang på gang, da er det på tide å finne seg en ny leverandør. Ved utrykking kjører de rundt bygget som har mange ingganger og leietagere, dette uten å vite hvilken ingang vår bedrift har.
Styr unna. Forferdelig vanskelig å få sagt opp avtalen. Har sendt flere mailer og snakket med kundebehandler 2 ganger før oppsigelsen var ett faktum. 3 månders oppsigelse :(
Kan ikke stole på det selgerene sier. Fikk en helt annen pris på befaring enn hva som ble fakturert. I tillegg sa dem at jeg hadde kjøpt alle komponentene, som jeg da kunne fortsette å bruke om jeg en dag skulle si opp abbonementet og tilkoblingen opp mot alarmsentral. Men når jeg etter flere år sier opp avtalen, da har jeg ikke kjøpt noen ting. Det koster altså bare i underkant av 1700kr for montering per røykvarsler, i tillegg til månedsprisen såklart.
Jeg har ved flere anledninger prøvd å komme i kontakt med Verisure . «Alle våre operatører er opptatt ! «Det er svaret ! Dere ringer ALDRI tilbake - det er ingen kveldsvakt . Jeg har to hjem. Begge er linket til Verisure . Hva får vi igjen ? Ingenting!! Jeg har prøvd å bestille ringeklokker med kamera - null respons! Dette er elendig ! Jeg forlanger nå at en seriøs kundebehandler ringer meg tilbake OG svarer meg på Mail . I dag ville jeg logge meg på for å sjekke temperaturen i huset i Krsand Da aksepteres ikke hverken Mail eller passord !!! For noe ROT!!! Dette bør nye kunder advares mot !! Se til å rydde opp ellers trekker vi oss !!!! Rasende hilsen Nina E. R.
Godt system som fungerer bra , men opplever dårlig kundeservice og mye skrevet med liten skrift. Et svært dyrt abonnement. Vanskelig å bytte batterier, som man i tillegg får tilsendt og deretter fakturert uten å ha bedt om det. Opplever også at noen har forhandlet seg frem til billigere avtaler enn andre. Ikke bra.
Jeg er meget fornøyd. Meget god kundebehandling, nå ved installasjon. Trivelig mann!
Nærmest håpet å få sagt opp kundeforhold og dårlig kundeservice og vanskelig og komme gjennom til rett person
Gjelder feriested. Vanskelig å overta ansvar da mannen min døde. Stress med unødvendige og tildels ubehagelige oppringninger om batteriskifte etc. Dyrt å få hjelp med batteriskifte og dyrt med utskiftning av gammelt utstyr( skiftet ikke ut noe - men så litt på priser og dyrt å få inn en til å gjøre noe) En utrykning på grunn av insekt, ble da oppringt midt på natta(flere år siden) Lang periode for oppsigelse.. prossess med tilbud om billigere abonnement - fordi jeg sa opp! Hvorfor ikke gi tilbudet automatisk ved langvarige kundeforhold! .. I dag ble utstyret tatt ned av en hyggelig ung mann som ga god informasjon og svarte på spørsmål! (Mye av utstyret var nok modent for utskiftning)To stjerner istedet for en på grunn av denne unge imøtekommende mannen!
Jeg er veldig fornøyd med Verisure - hadde brannalarm på 17. mai (jeg hørte ikke telefonen nedi veska) og de sendte brannvesenet som var raskt på plass for å sjekke. Det er gode overvåkingsmuligheter på temperatur (jeg har valgt å sette alarm for "lav-temp" i uthuset, dette fungrer kjempebra) og det er dekning i flere bygninger på samme system. Sensitive følere, men samtidig helt greit med katt. Fint for barna med en rolig stemme de kan snakke med når de har utløst innbruddsalarmen ved en feil. Jeg fortsetter med Verisure for trygghetens skyld, det er mulig en miks av andre komponenter kunne gitt meg det samme, men ikke med den gode servicen jeg har opplevd å få når jeg ringer om ting.
Har hatt alarm siden 2011, veldig fornøyd. Kjenner ikke til disse kritikkene av Verisure. Aldri betalt for utrykking. Batterier er vel normalt å betale for etter min mening.
Når verisure setter på to selgere. De baktaler hverandre, de følger ikke opp, og norsk sjef med italiensk bakgrunn ikke følger opp og hans undersåtter lover og lover og direkte lyver på telefon. Værst i klassen, det skal de jaggu ha.
Jeg har sendt flere e mail om oppsigelse,men får ikke svar.Dette er veldig useriøst.