Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har påny lagt på prisen pr. mnd, leter etter en annen løsning.
Kan kun velge 100 linje og den er alt for dyr, skulle ønske det var noko som var billigere eller at det var ei 50 linje
Må bare si at da jeg tok kontakt med Viken fiber/Altibox i går var det en helt annen opplevelse enn jeg hadde hatt ved tidligere anledninger. Jeg fikk veldig god hjelp og dette var så hyggelig og kundebehandler var meget faglig dyktig og brukte lang tid for å rette problemet. Hun ringte meg til å med tilbake som avtalt senere på dagen. Problemet med dekoderen fikk jeg litt senere (kl. 17) og da ringte jeg tilbake til kundeservice og fikk svar umiddelbart. Hun jeg snakket med nå var like hyggelig og dyktig. Fikk orden på problemet med den assistansen hun gav. Fantastisk fornøyd med begge gangene jeg kontaktet kundeservice i går. Nå må det sies at selv om jeg fikk en ny dekoder (siste oppgradering) som ble montert i går, så ble jeg kastet ut 2 ganger senere på kvelden da jeg «så programmer fra begynnelsen». Veldig irriterende da dette var kanaler jeg ikke har abb på, du kan spole til starten men når jeg ble kastet ut var programmet slutt og da mistet jeg muligheten til å spole tilbake uten å logge inn/betale abb.
Betalte i starten 500 Nok for noen år siden.Nå skal jeg betale 829 fra mai av. Bare for den rimeligste internettarif. Slut for meg.
Veldig stabilt og bra , men synes det er i overkant dyrt.
Altfor dårlig tilbud på hastigheter, minste er 150mb, men dette er langt over mitt behov. kunne klart meg med maks 50mb. Så, derfor er jeg ikke fornøyd med Altibox
Ingen konkurranse på fiberen - lever som gissel for stadige prisøkninger uten et snev av tjenesteforbedring fra NTE altibox. 929/mnd for 250mbit er helt hinsides hårreisende. Kommer til å si opp og gå for starlink til 568/mnd istedenfor. Hastigheten går ned, men da kan jeg i det minste bidra til positiv framgang for menneskeheten, måned etter måned.
Dyr for lav hastighet. Lure måte til å få kunder til å øke hastigheten «uten prisøkning» det etter skrur de opp prisen
Nettet virker. Men det er jo forventet. Kundeservice er ikke tilstrekkelig, du binder deg i 12 måner og må betale resterende beløp om du vil si opp før avtale. Jeg sa nei til 500/500 for 749,- med binding i 12 måneder for og ha mulighet til og bytte. Men ble sendt kontrakt for 12 måneders binding allikevel.
Fiberbredbåndet bare fungerer, og da er jeg fornøyd
Prisøkning igjen! De er direkte frekke. 150/150-linje koster om ikke lenge kr 829 i mnd!!! Siden de lurte alle til være med på å opprette et monopol på fiber inn til huset slik at det ikke er mulig å velge andre leverandører, kan i teorien ta akkurat hva de vil. Kan ikke fatte at de har lov til dette! Kjeltringer. En 2er er kun pga. stabilt nett.
Altfor dyrt. Satt nettopp prisen opp til 929 for kun bredbånd. Dette er helt riv ruskende galt, både moralt og mtp. marginene de sitter på med de gamle urørte linjene. Vil jeg støtte foreninger, så skal det ikke skje via bredbåndabonnementet. Starlink, here we come. Når starlink kan sende opp sine satelitter med raketter og fortsatt selge det billigere, så sier det seg selv at dette er på grensen til svindel.
Man insisterer på å levere både bredbånd *OG* TV-kanaler. Ønsker man å redusere kostnadene ved å si opp bare én av delene, så reduseres prisen med bare noe få prosent. Prisen er nå nesten 1300 pr måned og det er drøyt. På tide å bytte til mobilt bredbånd og skippe TV-abonnementet helt.
Stabilt nett og TV. Holder det de lover på hastigheter både opp og ned. Er dessverre svært dyrt.
Stabilt nettverk, men sinnsykt dyrt og absolutt ikke verdt det de krever for å levere tjenesten.
Få alternativer mht hastighet og pris. Dermed blir det uforholdsmessig dyrt