Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bredbåndet og servicen er god, men det er for dyrt for meg som bor alene og ikke trenger høy hastighet på fiber, mange kanaler på tv osv.
Ustabilt nett som krever mange ut- og innkoblinger. Bildet låser (fryser) - seg ikke sjelden. Ofte litt omstendelig startprosedyre. Når det fungerer, er det gode bilder.
Skal bruke hver mulighet jeg ser til å fortelle folk at de må holde seg så langt unna de kommer. Skal sjekke nøye hvilke leverandører som finnes neste gang jeg flytter. Over en hel måned på å fikse feil, og det er et estimat. Gjør som de vil fordi de har monopol.
Mange problemer med selve boks og pakken. Den detter ut hele tiden og må reset factory settings. Det virker ikke. Jeg er lei av å ringe de. Mange problemer med faktura feil selvom mange samtaler med de. JEg kan da ikke kreve tilbake internett på jobben min og taper penger. faktura avdelingen er ikke hjelpsomme og vil helst bare ha deg av telefonen. Tech hjelpen er hyggeligere, men lei av å måtte ringe så ofte.
variabel hastighet på nett. Smart tv kladder. Burde være tilstrekkelig å fortelle at jeg ikke er fornøyd med å betale overpris på dårlig internett
Fantastisk internett og fantastisk support, de hjelper så fort du har spørsmål om hva enn det sku være så lenge det er relatert dem da så klart
Er ikke et hastighetsproblem, målte nå og får 500/500 som avtalt. Er umulig å få tak i de på kundeservice, får ikke trådløst hele huset, selv om det var en del av avtalen, og du må for all del aldri være bare litt sein med betaling, for som sagt umulig å få tak i kundebehandler, og umulig å forhandle med, og de bruker kredinor som innfordrer selv om ikke kravet er gått til inkasso, og da blir du sittende mellom barken og veden, altiboks sier `du må snakke med kredinor`, og kredinor `sier vi gjør som altiboks sier`, selv om utestående krav skyldtes en uenighet mht det opprinnelige kravet.