Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Faktura er betalt, allikevel ble vi en Ping- pong ball mellom de, viken fiber og kredinor!
Altibox leverer knall service, aldri noe tull, rask med å fikse opp vis det skal være noe. Aldri hatt noe tull her. vært kunde i flere år og ikke noe store planer om å bytte selskap 1000/1000 linja leverer bra og tv pakken er kjempe bra , tipp topp vurderer du er seriøs leverandør av fiber til ditt hjem ringe Altibox da vel
Har hatt 200/200 nett i flere år. Nå er jeg nødt til å velge enten 100 eller 500. Hvorfor kan jeg ikke velge hastighet på mitt eget nett?
Helt elendig kundeservice. Lite behjelpelig og mener vi trenger «datahjelp» fra noen mer kyndige. Jeg jobber da som IT ingeniør og er mer en nok datakyndig til å vite at der er feil på hjemmedentral eller fiber. Likevel nekter altibox for feil på deres utstyr.
selve tjenesten er bra og leverer bra men for den prisen jeg betaler skulle ha fått bedre service , kunde behandlere på chat eller telefon de klarer ikke å hjelpe med noe fordi de kan ikke bestemme og alt skal betales , veldig forskjell behandling noen kunder får 3 måneder gratis hvis de binder i ett år men en eksisterende kunde må betale for den nye dekoderen 1500 kr .
Hatt Altibox i 2 år nå, ikke hatt 1 kræsj eller ustabilitet Er kjempefornøyd
Helt knall fiber. Trengte litt hjelp av kundeservice i begynnelsen da jeg flytta hit for å få sentralen opp å gå, og de var veldig hyggelige og behjelpelige. Stabil hastighet, meget sjelden og kortvarig nedetid. Prisen er stiv, men verdt det. Savner derfor mulighet for å velge lavere hastighet på fiber, som er 150/150, så betaler sånn sett for mer fart enn jeg trenger.