Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Øker stadig prisene til tross for mange tekniske problemer. Kundeservice er lite hjelpsom.
De har påny lagt på prisen pr. mnd, leter etter en annen løsning.
Kan kun velge 100 linje og den er alt for dyr, skulle ønske det var noko som var billigere eller at det var ei 50 linje
Må bare si at da jeg tok kontakt med Viken fiber/Altibox i går var det en helt annen opplevelse enn jeg hadde hatt ved tidligere anledninger. Jeg fikk veldig god hjelp og dette var så hyggelig og kundebehandler var meget faglig dyktig og brukte lang tid for å rette problemet. Hun ringte meg til å med tilbake som avtalt senere på dagen. Problemet med dekoderen fikk jeg litt senere (kl. 17) og da ringte jeg tilbake til kundeservice og fikk svar umiddelbart. Hun jeg snakket med nå var like hyggelig og dyktig. Fikk orden på problemet med den assistansen hun gav. Fantastisk fornøyd med begge gangene jeg kontaktet kundeservice i går. Nå må det sies at selv om jeg fikk en ny dekoder (siste oppgradering) som ble montert i går, så ble jeg kastet ut 2 ganger senere på kvelden da jeg «så programmer fra begynnelsen». Veldig irriterende da dette var kanaler jeg ikke har abb på, du kan spole til starten men når jeg ble kastet ut var programmet slutt og da mistet jeg muligheten til å spole tilbake uten å logge inn/betale abb.
Betalte i starten 500 Nok for noen år siden.Nå skal jeg betale 829 fra mai av. Bare for den rimeligste internettarif. Slut for meg.
Veldig stabilt og bra , men synes det er i overkant dyrt.
Altfor dårlig tilbud på hastigheter, minste er 150mb, men dette er langt over mitt behov. kunne klart meg med maks 50mb. Så, derfor er jeg ikke fornøyd med Altibox