Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forbindelsen til server brytes hver 10 min. skjer ikke når jeg kobler tilbake til min gamle 4G router
Betaler for 500/500. Det har de aldri levert. Har klaget flere ganger uten at de klarer å fikse hastighet. Brukte en time med kundeservice i forrige uke. koblet direkte i port 3 med router i bromodus og sendte ip fra speedtest til dem. Nå ble jeg kontaktet av dem igjen og bedt om å gjennta hele prosessen da de påsto at jeg ikke hadde testet i bromodus. De nektet på at det var dere feil, og tilbydde å sende hjem en tekniker på min regning. Har fått nok, og sendte en klage til forbrukertilsynet for uriktig markedsføring. TRAGISK!
Har hatt Altibox i mange år. Jeg er knallfornøyd med dem på alle vis! Jeg har av en eller annen grunn hatt en del tull og vas med TV-tjenesten, og de har gjort ALT de kan for å løse dette! Jeg er og veldig fornøyd med kundeservicen. En stund da jeg hadde det som verst med problemene rundt TV-tjenesten, var jeg så oppdatert på ledninger, koblinger mm at jeg antakelig kunne jobbet i kundeservice selv. Det som provoserte meg da, var når kundebehandlerne begynte på punkt "A" på sjekklistene sine, enda jeg var ferdig med til og med punkt "Å" femti ganger. Til slutt gikk sakene rett til teknikerne - og problemene ble mer eller mindre løst. Internett er fjellstøtt. Aldri hatt problemer der.
Kundeservice svarer nesten døgnet rundt, fikk hjelp via facebook natt til søndag. Veldig bra. Raskt og stabilt nett.
Jeg oppgraderte til Altibox 500/500 Standard pakke for noen måneder siden og fikk installert ny hjemmesentral. Etter det har jeg hatt veldig dårlig nettverk som både er tregt og ofte faller ut. Har snakket med Altibox kundeservice flere ganger, og eneste råd jeg har fått er å gjøre en reset av systemet. Dette har jeg gjort en rekke ganger. Siste uken har jeg måtte gjøre 2 fulle reset av systemet. Det kan vel ikke stemme at jeg skal fortsette på denne måten når Altibox reklamerer med «Stabilt bredbånd»? For meg er det relativt ustabilt. I tillegg har jeg aldri kommet i nærheten av den hastigheten Altibox markedsfører.
Det er det dummeste jeg noen gang har opplevd, det trådløse nettet dems er så dårlig at jeg rett og slett blir kvalm. Tregt ustabilt og detter ut hele tia.. nekter å betale ei krone for dette her.. forbanna søppel, minus 5 stjerner.
Utrolig bra hastighet, bra rekkevidde på signaler. Har FMG hjemmesentral og er veldig fornøyd.