Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Desverre er port 25 stengt som ødelegger muligheten min til å sende mail fra min egen smtp server.
Vi hadde en fast ekstern IP adres, og etter "oppgraderingen" har vi kun en kjult internt IP adres. Kundeservice har nul peiling hva det betyr for oss.
I lengre tid har TV’en hakket og lagget. Har klaget men ingen forståelse, hun jeg snakket med forsto ikke problemet. Nå leser jeg at mange andre har samme problem! I går skulle jeg se på skøyter fra Calgary, helt umulig å se bare hakking i bilde og tekst. Alle andre kanaler var helt ok. Har forsøkt å finne e-post eller telefon på kundeservice men dette finnes ikke, eller? Glitching eller bildeforstyrrelser er en daglig opplevelse. Meget misfornøyd.
Altibox oppdaterte router og sperret for muligheten til å endre innstillinger og f. eks. legge til et gjestenett. Nett er i korte perioder nede.
ber meg betale gjennåpningsgebyr uten at det har blitt stengt. kverulerer på at jeg har feil, selvom jeg sitter med fakturaene og dokumentasjon på at det er ikke er riktig. Skuffende prøve tjene penger på de som sliter fra før av økonimisk, ogskal passe på at alle jeg kjenner etc skal få vite om den dårlige kundeservicen.
Jeg har nå ventet 10 uker på å få en montør til å installere hjemmesentral. Det er allerede lagt fiber til naboleilighet så dette har ingenting med nedgraving å gjøre. Jeg har bestilt altibox 1 måned før jeg flyttet inn slik at jeg kunne jobbet hjemme, men pga. det fortsatt ikke er noe internet må jeg kjøre 74km t/r til kontor. Kan heller ikke si opp avtalen fordi det kommer et gebyr på 9000 kr. I følge altibox kan jeg vente opptil 9 måneder. Nabo klager samtidig på at internet er ustabilt og han måtte ringe support flere ganger på å få internett tilbake. Styr unna!
Har betalt for 300/300 men får 15/10. De nekter å gjøre noe. De sier at det er kun med kanel de garanterer hadtigheten. Hvem har kabel på en iPad? Latterlig dårlig service.