Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette blir bare dyrere og dyrere.. Skal ikke så mye til før jeg bytter leverandør nå. Har bredbånd og tv-tjenester hos dere, men nå er grensen (snart) nådd for hva jeg synes jeg får tilbake.. Håper denne gangen at det kommer kunden tilgode når dere enda engang fusjonerer, men er dessverre langt fra sikker. Så jeg har begynt å se meg om i markedet hva som kan være ett alternativ.
Her fungerer alt som det skal. Vi har 500/500 og det holder de glatt her. Meget fornøyd med altibox 👍
Fikk bredbånd fra Altibox for snart ett år siden. Merket med en gang at dette var mye verre enn det vi hadde før. Flere rom kom vi ikke på nett i. Kontaktet Altibox og fikk et helt på trynet svar tilbake. Vi hadde kanskje brannmur, tykke vegger eller speil som ødela. Anbefalte meg å kjøpe wifi plus boks. Jeg bestilte en slik. Fikk nett i alle rom, men smart-tven må jeg nesten daglig legge inn nettet på fordi det ikke virker som det skal. På verandaen (3 meter fra modemet) har jeg ikke nett. Anbefaler ingen å bytte til Altibox. Gleder meg til bindingstiden er ute så jeg kan få byttet tilbake til min gamle leverandør.
Eneste grunnen til at vi har altibox er at det er den eneste leverandøren av internett der vi bor. Prisene er ikke så ille dersom du en internettkapasitet som er stor nok for hele Oslo, men de har ingen alternativer med fornuftige hastigheter og ditto fornuftige priser.
Dårlig. Går tilbake til canal digital/telenor, har flyttet, ga dem en sjanse, angrer på det. Har 9 måneder igjen av bindingstiden. men allikevel går jeg tilbake til canal digital selv om jeg må betale altibox fortsatt 9 måneder til. Fant ut at det er bedre for helsa mi.
Vi kjøpte hus ikke langt unna der vi bor. Vi så muligheten får å koble oss til fibernett gjebnom Signal Altibox hvor Frost er deres leverandør av fiber. Vi meldte om flytting av nett i sept.2018. Graving av grøft med trekkrør og inntakspunkt klargjort pr sept. 2018. Vi har kontaktet Signal Altibox både pr. tlf, kontaktskjema post og personlig frammøte med sjef som skulle ta kontakt i går. Useriøse aktører. Enda nå i juli 2019 venter vi på å få realisert installasjon. Problemet er slik jeg ser det at det er ulike selskap uten gode rutiner og samarbeidformer som driver. Tror helt og holdent at Altibox må opprette en heleid avdeling for installasjon av fiber for å få levert på kundeservice og vare. For et rot!
En rekke telefoner med tilhørende resett metoder og instillinger for så å ende med at de ikke kan gjøre noe for å forbedre wifi signal kvaliteten har 500/500 abo. klarer bare 50/50 70 cm fra routern. Dette er akseptabelt ref. service telefon.