Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vet ikke engang hvilket abonoment jeg valgte, de bare slo på nettet og sprang, gjør ikke noe serlig det da, men synes det var lite informasjon. virket litt shady liksom. i tillegg til at de som gravde var bare polakker, ingen av de snakket norsk, de gravde feil på 5 av 11 hus i nabolaget her. og nå har jeg en fart på mellom 30 mbit og 500 mb, helt random fra dag til dag.
Jeg gikk over fra bredbånd fra en annen leverandør, og til Altibox fiber. Før jeg bytta hadde jeg ofte problemer med at nettet falt ut til stadighet. Jeg trenger stabilt nett. Så bytta jeg til Altibox fiber, og etter det har nettet vært stabilt og fint. Jeg har ikke hatt nevneverdige problemer.
Er kjempefornøyd med fiber i fra Lyse. De gangene jeg har hatt problemer så har jeg skrevet til Lyse via messenger og det pleier ikke og ta lange tiden før de svarer og hjelper meg på rett vei på og løse problemer osv. Kjenner meg ikke igjen på alt det negative som folk skriver her inne. Mesteparten av problemene folk har er hvordan folk har satt opp utstyret sitt, router eller hjemmesentral osv..
Slutter alltid å fungere minst én gang i døgnet og har generelt tregere Internett enn det jeg betalte for. Noen ganger blir internettet så tregt at Youtube videoer stopper opp på 144p. Elendig
Jeg har hatt kabelen inntil veggen i mange måneder. Men å få kontakt med dem slik at de kan installere noe, lar vente på seg. Ser heller ikke noe telefonnummer, men de kan kontakte meg tilbake, altså noe de ikke gjør. Styr unna, tenker jeg.
Meget gode på hastighet og kundeservice, litt dyrt om man ikke lager egen avtale.
Leverer det de skal. Er godt fornøyd med leverandøren.