Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stabilt nett men litt høyt priset. Men enkelt å få hjelp om det er noen problem
Hei Bård W. Så godt å høre at du er fornøyd med nettet og at det er lett å få hjelp om behovet skulle være der. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Wow jeg hakke ord. Vi er 4 studenter som betaler over 1250 i måneden for internett for 500 download/upload. Likevel har vi ikke hatt høyere speed enn 150. Hver gang vi ringer de for å få hjelp, ber de oss gjøre samme greiene vi gjør hver gang og jeg har pent spurt om de kunne komme ut og hjelpe og se på nettet siden det e så dårlig mtp hvor mye penger vi betaler. Neida, da måtte vi ut med en tussing for å få hjelp. Eneste positive er noen av damene som hjelper er så ekstremt hyggelig og tålmodig. Men fytti grisen for et dritt selskap. Har 350 speed mindre og de sier samme greiene hver eneste gang. Nettet faller også titt og ofte ut og jeg synes det e ubrukelig dårlig
Hei Snorre, beklagelig å høre at dere opplever slike problemer. Har du mulighet til å sende oss en e-post slik at vi kan forsøke å komme til en løsning på problemet? Hilsen oss i Bergen Fiber.
Jeg har i lengre tid fått rabattert pris på fiber og TV hos Bergen Fiber. Denne avtalen ble forlenget med 12 måneder rundt årsskiftet. Etter det har de fakturert høyere enn avtalt pris i flertallet av månedene. Hver gang har jeg tatt kontakt for å påpeke feilen. Første gang var de lite villige til å innrømme noen feil, men gikk til slutt med på å fakturere i henhold til ordrebekreftelsen. De påfølgende gangene har de lovet endring gang på gang, men allikevel fortsatt med å fakturere feil beløp. Jeg har dokumentasjon i form av ordrebekreftelse, og i tillegg dokumentasjon fra de fire foregående månedene på at de skal fakturere riktig i fortsettelsen. Men denne måneden fakturerte de feil nok en gang. Man kan jo begynne å lure på om Bergen Fiber spekulerer i å gi bedre tilbud på papiret enn hva de bestemmer seg for å fakturere, i håp om at kunden ikke skal sjekke det. Etter litt frem og tilbake har de denne måneden gitt meg det jeg vil kalle en symbolsk sum i rabatt. Men feilen har altså vedvart, og vært erkjent med lovnad om endring, i fire-fem måneder. Da forventer jeg mer enn en symbolsk sum. Hvis du ikke vil bruke mye tid hver måned på å få det avtalen din lover så er eneste anbefaling: Styr unna!
Hei Lehf, det er beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi ønsker gjerne å komme til bunns i denne saken å hjelpe deg med å få det løst. Har du mulighet til å kontakte oss igjen på telefon 55 12 72 00 eller sende oss en epost til [email protected] slik at vi får se på saken. Hilsen oss i Bergen Fiber
Kobler seg ofte ut, dårlig signal, selv i liten leilighet
Hei Hanne! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med tjenestene. Om du ønsker, ta gjerne kontakt med oss på telefon 55127200, epost eller chat slik at vi kan få løst utfordringene du opplever. Hilsen oss i Bergen Fiber.
De har økt prisen for fiber 2 ganger på 2 mnd selv om jeg hadde en avtalepris og svarer ikke på henvendelser
Hei Gunnar! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Ta veldig gjerne kontakt med oss på telefon 55127200, e-post eller chat slik at vi kan se på saken. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Dårlig nett og det forsvinner i flere minutter. Blir bedt om å restarte ruter, men skal vi gjøre det hver uke?
Bestilte nett ved flytting til ny adresse. Tok kontakt i god tid for å sørge for en smertefri overgang. Alt skal være på stell og alt er gjort klart. Ble kort tid før flytting kontaktet av selger som fullførte prosessen og nett ville være aktivt fra midnatt dagen vi skulle flytte inn. Det var ikke tilfellet, kontaktet kundeservice for å høre hvorfor. Det var en feil i systemet. Dette skulle de rette estimert 30 min. Skulle få sms. Noen timer senere og ingen kontakt. Ringte tilbake og fikk nøyaktig samme beskjed. Sa klart ifra at dette er mye for dårlig og at de ikke engang tar seg bryet å gi beskjed. Dette var selvfølgelig på en fredag, så da skal de se på det på mandag. Var planlagt i 2 uker, alt var på stell.. Blir ikke noe nett i nye leiligheten denne helgen.. Er det mulig. Man undres hva som skal til for en smertefri oppstart med Bergen Fiber.. De sendte til og med en sms med rate vår kundebehandling etterpå. Dette er skamløst! Kan ikke anbefales!