Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bergen Fiber tar blodpris for sine fiberbredbånd. 829 kr per mnd for det billigste alternativet i skrivende stund, som er 150/150 Mbps og som få har behov for. Hvordan kan dere forsvare den prisen? Hvorfor kan dere ikke lansere 50/50 og 100/100 fiberbredbånd med en lavere pris som deres konkurrenter gjør? Sånn går det når konkurrenter ikke kan levere kablet/fiberbredbånd til mange da Bergen Fiber har monopol på flere nabolag/større områder her.
Hei, Ola. Det er beklagelig å høre at du føler prisene våre er for høye. Vi har dessverre sett oss nødt til å øke prisene våre som følge av inflasjon. Det gjør at vi kan sikre utvikling og vedlikehold av nettverket og våre tjenester. Vi jobber hele tiden målrettet mot å sikre deg best mulig innhold til en fornuftig pris og vil ta din tilbakemelding til betraktning. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Stabilt bredbånd, men ALTFOR DYRT! Svaret fra Bergen fiber blir selvfølgelig at de er konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter. Poenget er at de ikke leverer det produktet jeg trenger (max 50/50) og er derfor tvunget til å betale for noe jeg ikke trenger (150/150).
Hei, Arnstein! Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Betaler for 500/500, men de siste dagene er hastigheten 20/20, Hvorfor?Dette er ikke greit
Hei, Arne. Takk for henvendelsen din. Så kjedelig at nettet ditt ikke fungerer optimalt - det må vi klare å gjøre noe med. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men i og med at vi ikke har kundedataen din tilgjengelig, ber vi deg kontakte oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Bestilte da selgeren lovet himmel og hav hvordan de er så bra og pålitelig. Etter 3 måneder er det fortsatt ingen info om installasjon. Selgeren svarer ikke lenger på henvendelser. Kundeservice "vet ingenting". Ingen oppfølging når man har tatt kontakt flere ganger.
Hei, dette var leit å høre. I noen tilfeller kan det oppstå uventede utfordringer med installasjonsprosessen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og tar dette til oss. Vist du har vært i kontakt, er jeg sikker på at du vil bli fulgt opp. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Dyrt. Hastighet på fiber har flere ganger blitt høynet uten at vi som kunde har ønsket det, og dermed økt prisen grunnet det.
Hei. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Gjennomgående dårlig kundeservice. Lite interesse å hjelpe når det er problemer med utstyret. Når de først kom så installerte de utstyr med ekstra månedsavgift uten at dette var avtalt. De koblet også bort husets mesh nettverk.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Det ble installert ny hjemmesentral og ruter i sameiet 2 ganger pga rot hos Bergen Fiber. Hvorfor har dere på standard at det skal være privat ip adresse som medfører vesentlige begrensninger på bruk av internettet? Ikke har man noe valg ved oppsett, og dersom man ikke er teknisk kyndig kan jeg forestille meg at det er mange som ikke forstår hvorfor enkelte tjenester ikke fungerer som de skal. Ikke kan man endre dette selv på mine sider, men man må ringe inn.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.