Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lav hastighet. Høy pris. Liten vilje til å finne årsak til den lave hastigheten. Ustabilt nett som ofte faller ut.
Hei Ykru! Det er beklagelig å lese at du ikke føler problemet blir løst, vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken din! Ta kontakt med vårt kundesenter på 55 12 72 00 eller e-post [email protected] slik at vi får sett litt nærmere på saken din. Hilsen oss i Bergen Fiber!
Har slitt med at dekoderen gir grønn TV-skjerm omtrent hver eneste dag siden februar ( 8 måneder) har hatt mange samtaler med de uten at de har kommet fram til en løsning. Jeg ga flere ganger tydelig uttrykk for min misnøye å mener de ikke har levert produktet jeg har bestilt. Noen kompensasjon eller godtgjørelse kunne de ikke hjelpe meg med.
Hei, Pål. Det er beklagelig å lese at du har denne opplevelsen hos oss, og vi ønsker selvsagt å finne en god løsning. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 eller e-post [email protected] slik at vi får sett nærmere på saken din. Hilsen oss i Bergen Fiber
Jeg var i kontakt med Bergen Fiber for ett år siden. Jeg fikk bekreftet at jeg kunne få levert Fiber til min adresse, og bestilte. Til tross for uendelig mange purringer så har det fortsatt ikke skjedd noe. Jeg hadde et sterkt ønske om fiber, men det går tydeligvis ikke - siden Bergen Fiber er eneste som kan levere hos meg.
Hei, Mariann! Vi ønsker å få sett nærmere på saken din. Dersom du kan sende oss en e-post til [email protected] eller på 55 12 72 00. Hilsen oss i Bergen Fiber
Det er gått ca 14 dager etter at bil rev ned fiberkabel. Skade meldt 4 ganger til kundeservice. Ingen respons. Det er trafikk som ikke kan utføres, da kabel er for lav. Det er utført midlertidig oppstøtting av kabel, dette er gjort av beboere, bergen fiber er totalt uten interresse for å ordne opp!
Hei, Yngve. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om du har mulighet til å ringe oss på 55 12 72 00 slik at vi kan se på saken så hadde det vært supert. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Bergen Fiber.
Har hatt de i 2 år etter første året ble de plutselig 60% dyrere. Det er skjulte gebyrer så fant ut at jeg har betalt 1600kr måneden for abenomentet. De opprettet aldri ehf som de sa de skulle gjøre for da øker sjansen for å hive på mer gebyrer!
Hei, Glenn. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om du har mulighet til å ringe oss på 55 12 72 00 slik at vi kan se på saken så hadde det vært supert. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Bergen Fiber.
Boksen slår seg av hele tiden, har fått flere nye. Selv inntaks boksen er skiften, men dette lever helt sitt eget liv, slår seg av mens jeg ser tv. Ringt de ca 50 ganger, sendt mail, på massanger osv, ingen bedring og no e eg dritt lei
Hei, Trond. Takk for din tilbakemelding. Slik skal det absolutt ikke være. Gjerne ring oss inn på 55 12 72 00, så kan vi finne en løsning på situasjonen. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Her ble jeg fintet og lurt av en telefonselger som lovet ting som ikke ble holdt. Her ble det sagt at jeg skulle få prisen som jeg ble tilbudt fast. Men nå etter et år har de fjernet rabatten og jeg betaler sinnsykt mye mer en forespeilet. Fryktelig telefonsal.. ulovlig
Hei, Johan. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med telefonsalget samt endringen av prisen på ditt abonnement. Her har du sannsynligvis hatt en 12 måneders kampanjepris som har utløpt. Gjerne kontakt oss på telefon 55 12 72 00 slik at vi kan undersøke saken nærmere. Hilsen oss i Bergen Fiber