Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tja, hva er bra med dette firmaet. Ikke godt å si. De er flinke å sende fakturaer? De er rett og slett ubrukelige og burde ikke ha eksistert. De selger jo noe som ikke fungerer? Det er jo frekt!!
Blir en veldig forkortet utgave med overskrifter, da det ikke var plass til full faktabeskrivelse: 1: Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse 2: Kunnskapsløse og uerfarne 3: Logistiske amatører 4: Uforståelige kommunikasjonslinjer 5: Ustabil og lang ventetid på telefonsupport
Ingenting er bra med breiband.no. De selger et dyrt produkt som ikke tilsvarer det de lover. Styr unna om du kan. Her vi bor har de monopol....
Skryter av fri nedlasting mellom kl 23 og 07, men vanligvis er båndbredden helt strupt fra nøyaktig kl 23.00 og til over kl 00 så i denne perioden er det er umulig å se film. Dårlig kundeservice. Gjør feil og skylder på kunden. Trege til å rydde opp. Forblir dessverre kunde fordi det ikke er andre alternativer enn satellit... Sukk
Ustabilt, ved feil går det lang tid før feil er utbedret, hastighet ikke som forespeilet
Det er det mest ustabile produktet jeg har brukt. Tilnærmet ubrukelig. Ustabilt og hastighet ned mot 0,01 Mbps. Kundeservice er ræva selv om de nå sier de har blitt mye bedre er de ubrukelige og har en responstid for mail besvarelser på 3 uker. Jeg betaler kr 1500 pr måned, men har enda ikke oppmådd lovet hastighet i mer en kun korte perioder og aldri over flere dager. Alltid skyldes det på at parabolen må stilles inn på nytt selv om signalene er der de skal være. Styr unna dette produktet og breiband/tooway.