Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har hatt breibånd siden September 2012. Da kjøpet vi satellittutstyret og betalte for nettilgang. Høsten 2017 forlangte Breibånd at vi skulle betale leie for satellittutstyret som vi hadde kjøpt 5 år tidligere. Vi hadde en lang diskusjon som endte med at Breibånd sa meg opp. I tillegg har de forlangt at jeg sender satellittutstyret tilbake til dem! Har dere hørt om lignende. Snakk om dårlig behandling av kunde!!!!
Kundeservicen er under enhver kritikk. De lurer deg med fine ord. Ingenting stemmer. STYR UNNA.
Det som gjør Breiband bra, er at de bruker utstyr fra mikrotik. Det som kan bli bedre er mer muligheter i kundeportalen, med ting som og bestille fast ip, endre bredbåndspakker osv. God responstid(ms) på 5g bredbånd (radiobredbånd)
Fikk i fjor vår inkassovarsel på en faktura som var betalt til rett tid. For å unngå alt styr med inkasso, betalte jeg. Regnet med å få pengene tilbake når feilen ble oppdaget. Men det har ikke skjedd, selv om jeg har etterlyst det mange ganger. De lover hver gang å ordne det; de sendte også SMS: "du får pengene neste uke" Så da er det vel på tide å gi opp..
Breiband.no lovte og promoterte med at radiolink var like bra som fiber. Fikk løfte at de kunne klare opp til 150 Mbit etter hvert som de bygde ut, jeg ville ha minimum 20 Mbit fremover, det var ikke noe problem ifg de. Nå 7 år etter, utallige telefoner og dropouts er hastigheten 5-6 Mbit ned og 1,3 opp pga kapasitets problemer i nettet. Har hatt utallige telefoner pga dropouts, alltid er det kundens feil. Natterstid skjer det et eller annet som gjør at det er nærmest helt stopp på nettet, Ingenting fungerer. Politisk leder i senterpartiet, Stokke kommune og Breiband slo stort opp i Tønsbergs blad at nå for alle i Stokke bredbånd pga samarbeid med kommunen. Det ble gitt støtte til dette, ingen har i ettertid følgt opp dette såkalte samarbeidet fra kommunens side. Ingen stokke politikere, eller sandefjord politkere tar tak i dette. Det er slik at de som jobber i adm i nye sandfjord kommune har bra nett selv, da bryr en seg ikke om at andre ikke har nett tilgang, en er seg selv nærmest. Breiband.no er like useriøse som engelske tak renoverings firmaer som en leser om på første siden i VG. Dette burde vært en sak for TV2 hjelper deg. At dette firmaet får lov til å holde på slik de gjør,... Er helt utrolig i 2017. Det er merkelig at det ikke er noen lov, eller regler som kan hindre de i å holde på slik de gjør. At de i hele tatt har lov til å kalle seg breiband er jo en stor vits, det er jo ikke å regne som breiband når en får 5-6 Mbit... I 2017/18 Dessverre så er det ingen som tør å stevne de, da en ikke har noen andre mulighter for å få internett, og en må ta til takke med det lille ustabile nettet en får fra breiband.no røverne på Vestby.
Min side funker ikke på min PC (Windows 10, Microsoft Edge). Login går greit, men 3 ventesymboler står og snurrer i det uendelige. På min Ipad går det greit.
Svært lite fornøyd med breiband. Til tider svært tregt nett, får ikke hastigheten vi betalte for. Midt i avtaleperioden endres vilkårene og mnd pris blir dyrere. Nektet også å hjelpe med retur av varer, vi som kunder må bruke 500 kroner på å returnere svær parabol og slikt til dem.