Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært lite fornøyd med breiband. Til tider svært tregt nett, får ikke hastigheten vi betalte for. Midt i avtaleperioden endres vilkårene og mnd pris blir dyrere. Nektet også å hjelpe med retur av varer, vi som kunder må bruke 500 kroner på å returnere svær parabol og slikt til dem.
Helt sykt hvor dårlig service dette firmaet leverer. Umulig å få kontakt med de når det er noe galt, hvilket det er hele tiden. Men først når vi sa opp og begynte å klage, ja da skal du se de kunne svare umiddelbart på Mail. At det skal ta dager og uker for å få rettet opp internett det er helt utrolig. At en operatør ikke klarer å levere utstyr som tar inn signaler på 450 meters hold i klar linje det er utrolig! Så hvis du vil på dra deg problemer og ekstremt glad i å klage, så er Breiband.no firmaet for deg. Og når du sier opp så er det bare å forvente å få en siste faktura for de vil forsøke å tyne ut hver krone av et kundeforhold! Skammelig!
Etter å ha hatt ustyret koblet opp i 5 dager har de fortsatt ikke fått igang internett hos meg. De sier jeg må justere antenna for å få bedre dekning. Men ifølge deres egne nettsider har jeg bedre dekning enn de aller fleste opplever. Forbanna bullsh%#t selskap. Elendig kundeservice som ikke prøver å hjelpe deg engang. Jeg vil på det sterkeste fraråde å bruke disse her. Vi kjører heller mobilt bredbånd fra Telenor, enn å bruke dette skammelige greiene her.
Hatt dette i flere år med ekstremt dårlig nett, elendig kundeservice og uten nett i opptil 3 uker. Første årene ringte vi da nettet ble borte og fikk beskjed om at vi måtte kjøpe ny router, gjorde dette 2 ganger, 3 gangen sa jeg at jeg hadde kjøpt (hvit løgn) og nettet kom tilbake etter 2dager, med samme router.... Virker som dette er standardsvar. De gangene vi ringer sier de også at vi ikke er kunde... Merkelig, sier vi, vi får jo regning... Finner oss igjen etter mye om og men, sist mnd fikk vi 7 fakturaer på en gang i postkassa... Ringer, de sier vi ikke har betalt. Kona, som bruker telebank, sier at hun har betalt hver måned med det kidnr som var på den siste regningen vi fikk. Henter utskrift i banken, men det hjelper ikke... Nå har de stengt nettet.... Og skal ha 1000 kr for å åpne det samt at vi må betale alle regningene EN GANG TIL!!! STYR UNNA DISSE UDUGELIGE ROTEKOPPENE AV NOEN IMBESILE KJELTRINGER!!!
Jeg kan ikke komme med noe bra om Breiband, annet enn at nettet funker til tider. Men oftest er det ett problem med dem, og veldig ofte så sier de at det ikke er dem som er problemet, men at det er dine ‘innstillinger’. Anbefales ikke. Siden vi ikke kan velge et annet alternativ, så går vi over til mobilt bredbånd fra Talkmore nå.
Breiband.no leverer IKKE hva de lover og skylder på kunden uansett hva problemet er. Etter å ha ventet i flere uker på å få riktig utstyr ble antenne montert helt i henhold til instruksjonen. Likevel ble det for dårlige signaler og etter 3 måneder sier de at de stenger ned inntil det blir bedre forhold (les: jeg skal justere antenne og kappe ned trær hos naboen til tross for at det er fri sikt og antennen ble montert og justert etter råd fra kundeveileder). Kundeveilederne er et mareritt i seg selv med en særs uhøflig tone. Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna dette selskapet og heller velge alternativer.
Veldig ustabilt internett. Veldig ofte lavere hastighet enn det vi betaler for. Noen ganger slutter det å fungere i det hele tatt. Det kunne vært mindre problematisk, hadde de hatt 24/7 kundestøtte. Men du kan bare nå dem i vanlig kontor arbeidstid. Slutter internett å virke på kveld, helg, er det ingen å ringe... Kun sende mail. Var i kontakt med dem flere ganger, veldig dårlig service generelt. Dårlig kommunikasjon, uhøflig, uinteressert. Og vi betaler ganske mye for internett :( ingen andre tilbyr internett der vi bor dessverre, derfor kan ikke vi bytte til annen leverandør... Vil ikke anbefale Breiband.no i det hele tatt! Har du andre leverandører i området ditt, velg dem.