Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
bestilte og fikk levert pakke. siden jeg kan stå på plenen og se opp på sender tårnet regnet jeg med å få bra signal. jeg var derimot treg med å koble det opp.. så de hadde allerede begynt å fakturere meg da jeg skulle montere det. fikk ikke signal i det hele tatt.og måtte pent betale fakturaen siden angrefristen hadde utløpt. hjalp ingen ting at de hadde levert et produkt som ikke funket. virkelig et skikkelig drittfirma. IKKE KJØP!!!
Snakket med en en veldig hyggelig svensk dame, som loset oss perfekt gjennom vårt problem, helt herlig🙂
Styr unna hvis du ønsker stabilt nett! Som regel er det helt ubrukelig. Kan ikke streame tv eller til nettmøter. Tidvis ikke lese avisen engang! Kommer aldri i nærheten av å bruke opp prioritert datakvote, men får aldri den hastigheten som de sier. Elendig kundeservice! Vært i kontakt mange ganger og de får ikke gjort noe! Etter siste runde med dem skulle noe vært justert, men alt ble værre. Så nå blir det mobilt bredbånd på meg i stedet.
Vi er tre abonnenter her som sliter med at de ikke leverer hva vi betaler for. To av oss betaler for 10 Mbite/s. De leverer fra nesten null til 6 Mbite/s. De påstår at de leverer varen frem til antenne.Sjekker med injector direkte inn i PC som de sier.Ingen bedring.Resten av utstyret deres, kabel fra antenne og injektor må vi betale feilsøk på selv. Fikk tilbud om gratis router til verdi 400 kr. Hva hjelper det når data ikke når frem. Det er jo ikke router og wifi som det er feil på når injektor direkte i PC ikke bedrer hastigheten. INGEN av oss tre som ikke får hva vi betaler for mht hastighet tror Bigblue når de hevder at de leverer frem til antenne. Dersom strømmen går.Hvordan ville abonnentene reagert når vi ringer netteier og får beskjed om å feilsøke selv? Får håpe fiber er rundt hjørnet slik at vi får levert fra noen som er mer seriøse og som kan faget. Tragisk at stortinget har vert fødselshjelp til dette selskapet og kastet skattebetalernes i dass. De burde vert anmeldt for svindel. Ikke rart at de bytter navn så ofte med så mange utilfredse kunder. Bl.a Direct Connect, Breiband.no, Bigblue.no Både jeg og nabo har hevendt oss mange ganger uten noen bedring. Satt en time i tlf uten å nå frem i går. Dette siden de ikke ringer opp igjen. Så STYR UNNA DETTE SELSKAPET er min anbefaling viss dere har mulighet. For dere som ikke har annet alternativ. Ta det opp i kommune og fylket.
Tenkte å skrive avtale med bigblu, men det hadde ikke de lyst til. Har to ganger vørt i kontakt med kundeservice. Lagt igjen telefonnummer og mail, men ingen følger opp. Så d aslapp de å ha meg som kunde. Ser på vurderingene her, så er vel det like greit.
Hei Morten, Vi ringer opp alle som ønsker å bli ringt tilbake fortløpende. Sendt meg gjerne med mail på [email protected], så kan jeg undersøke hva som har skjedd. Mvh Trude i Bigblu
Dyrt, dårlig, og funker overhodet ikke som lovt. Ikke sant det som står i reklamen at det er fri bruk. Har du brukt opp prioritert data virker det ikke i det hele tatt. Men du kan kjøpe mer for 100kr pr.gb
Hadde abonnement på 4 mb/s radiolinje, men opplevde 0,3 mb/s opplasting og maks 1,9 mb/s nedlasting. Selskapet nekter for at dette er riktig målt selv om det er verifisert på flere måter. Det ble ikke gjort noen forsøk på utbedring. Sa opp abonnementet og nektet å betale videre for noe som ikke leveres. De nektet å akseptere også dette og skal ha fullt betalt i flere måneder til. Saken er gått til forliksrådet. Styr unna.
Hei Jon, Takk for din tilbakemeldinger. Kan du sende meg en mail på tilbakemelding@@bigblu.no, så kan jeg se på saken din. Mvh Trude i Bigblu