Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice! Svarer ikke på tlf eller mail! Øker prisene til sine kunder etter noen mnd. Må betale leie for utstyr som man tidligere har betalt for. STYR UNNA!!
Hei Inge, Alle som ringer oss skal få svar - du kan også velge tilbakering så du slipper å vente i kø. Alle som sender oss en e-post skal også få svar - dersom det ikke er tilfellet for deg ønsker vi gjerne å høre fra deg. Du kan sende en henvendelse til [email protected] og referere til denne Bytt.no siden så tar jeg tak i saken. Mvh Morten, Breiband.no
Jeg bestilte bredbånd via satellitt til hytta. Glad og fornøyd gikk jeg i gang med monteringen og fulgte oppskriften helt etter instruksjonene. Selv om forholdene ved hytta bør være helt ideelle for satellittkontakt, hjalp ingenting selv med hjelp fra teknisk kompetente venner. Jeg kom ikke ett sekund på nett. Likevel har jeg endt opp med at selskapet har fakturert meg for 5000 kroner, og når jeg finleser betingelsene kommer jeg antakelig ingen vei. Og de skal ha alt utstyret tilbake uten at jeg får noe refundert. Utrolig. Det er første gang jeg har måttet betale for en tjeneste eller et produkt som aldri har fungert. Selskapet tilbød profesjonell assistanse for montering. Det ville ha kostet meg 10-15000 kroner fordi hytta ligger langt unna der vedkommende ekspert oppholder seg. Og en slik assistanse ville ikke kunne ha garantert et godt resultat. Jeg er rimelig sikker på at eksperten heller ikke hadde fått det til. Dette er et helt useriøst selskap. Sjekk forøvrig regnskapene deres på proff.no. Bare underskudd og økende sådann. Går vel konkurs om en stund.
Hei Senja, Alle som bestiller abonnement hos oss får en 14 dagers prøvetid som starter den dagen utstyret ligger klart til henting på postkontoret. Får du ikke signaler eller om du ikke er fornøyd innenfor prøvetiden er det bare å ta kontakt så kan du returnere utstyret - den eneste kostnaden du får da er returkostnaden. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din om du ønsker det :) Mvh Morten, Breiband.no
Helt ræva internett, det er nesten ikke en hel dag at vi har nett. Må bruke 4g fra andre telefoner, og dele nett. Dette tapper Telefonene våre☹️☹️☹️ Sjelden eller aldri får vi beskjed om at det er noe galt. Vi skal liksom bare godta at det er ræva og betale for det. Jeg og min familie ønsker nok Breiband dit peppern gror!!!
Hei, Leit å høre at dere opplever problemer med nettet! Anbefaler at du tar kontakt med oss på 21 55 40 00 eller [email protected] slik at vi kan undersøke nettet deres, da det ikke skal være slik du beskriver. Håper å høre fra deg! Mvh Morten, Breiband.no
Litt rusk i starten, med lang leveringstid på utstyr. Fikk kompensasjon på månedsavgift. Problemer første måned inntil en kundebehandler fant ut at de måtte gjøre noen endringer på antennmodemet (PPPoE). Etterpå har tjenesten vært upåklagelig, dønn stabilt og får den farten jeg betaler for (20/5). Er som å komme til paradis i forhold til selskapet som jeg byttet fra. *host...NGT... kremt*
Hei Stian, Godt å høre at du er fornøyd :) Mvh Morten, Breiband.no
Det finnes ikke kundeservice. kan vente flere uker på det enkleste svar. De er ganske arrogante på sine svar også. Anbefales ikke.
Hei Harald, Leit å høre at det tar lang tid før du får en tilbakemelding på dine henvendelser. Dersom du har spørsmål som trenger hurtig svar anbefaler jeg at du tar kontakt på telefon 21 55 40 00 eller via chat - da det kan være litt lang tid på e-poster i perioder.
All frustrasjonen dette «alternativet» vil påføre deg.. Jeg er på min tredje mottaker nå og det hakker like mye. Har klar sikt til masta og fult signal. Hva skal man si. Flytt om du kan.
Ingen ting er bra, leverer ikke hastigheten som faktureres, kundeservice svarer ikke. Veldig ustabil hastighet, ofte nede. Finnes det andre leverandører så bruk dem. Dette anbefales IKKE!!!