Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Responsen på nettet er på nesten 1 sek og hastigheten varierer fra nesten ingen ting til litt. Du får prioritert mengde data, men det merker du ikke forskjellen på. Jeg har hele tiden kontrolert signalstyrken og den har hvert meget god hele tiden da jeg etter sterk vind har finjustert. Dette har konsekvenser for nesten alt du gjør på nett. Det er mulig å lese avis om du har god tid og det er mulig å sende mail. Sider med mye sikkerhet (nettbank ol.) kaster deg ofte ut da responstiden er for lang. Det har hendt at vi har fått sett en film uforstyrret, men ga fort opp dette på dette nettet. Nettmøter kan du bare glemme og gaming er ikke mulig. Denne løsningen er veldig mye bedre enn brevdue og postvesenet, men der stopper det desverre opp. Finnes det ingen annen mulighet så må du velge dette for å komunisere, men er det mobildekning dere du er så er det den vegen du må ta.
På hytte uten mobildekning, ble redningen satelittbredbånd fra BigBlu. Stabilt bredbånd som muliggjør bl.a. problemfri tv-strømming.og wi-fi tale. Ikke opplevd problemer.
Prøver å få returnert utstyr da vi ikke ønsker abonnement, men det er ikke mulig da telefon nummeret ikke er registrert som norsk. Får derfor ikke mulighet til å sende retur. Prøver å få kontakt med kunderservice men der er det ingen svar å få.
Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding. Jeg mistenker at du skal ha kontakt med Via Bredbånd, det er et annet firma og de har ikke et norsk nummer. Vår telefonnummer i Bigblu er 21554000, ring oss gjerne om du er kunde hos oss slik at vi får hjulpet deg videre. Mvh Trude i Bigblu
Bra: - Gunstig pris - Tilgjengelighet satelitt der andre nettløsninger ikke finnes. Dårlig: - Hastighet ikke på linje med 4G ved Sølv alternativ. - Har hatt hakkete Streaming til TV med dette altenativet (skal i følge selger være dekkende). - Betalingsløsning der en må logge seg inn på nettside for å finne faktura for så å kopiere ut faktura data er en løsning som ikke hører hjemme i 2020. Ikke nettgiro tilbyder og løsning med å legge inn belastning mot kredittkort fungerer ikke.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], slik at vi kan undersøke hvorfor nettet ditt er hakkete når du streamer. Vi sender faktura per mail hver måned, vi jobber med å få på plass efaktura. Til efaktura er på plass, kan du gjerne legge inn et fast trekk i nettbanken din( bruk det siste kidnummeret). Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
Løsningen fungerer kun på kveld/natt, kundeservice bruker i snitt en uke på å svare, de har absolutt ingen teknisk kompetanse, og skjønner ikke selv hva de snakker om. Dyrt, dårlig, og ikke brukbart selv om man ikke har andre alternativer engang. Krever betalt selv om tjenesten ikke fungerer, de nekter å betale tilbake for perioder det ikke har fungert. STYR UNNA!!!
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for
Hei Rune, Takk for din tilbakemeldingen. Send oss gjerne en mail på [email protected] om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Trude i Bigblu
- Hastigheten på nettet svarer ikke til det som er forespeilet - Streaming kan ikke gjøres med tilfredstillende resultat - Selv innlogging, f.eks bank id, kan være problematisk pga forsinkelsen - Kundeservice er vanskelig å komme i kontakt med - Kommer du i kontakt med kunderservice viser de ingen interesse i å løse problemer - Du kan ikke forvente at kunderservice har logg på dine henvendelser