Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Løsningen fungerer kun på kveld/natt, kundeservice bruker i snitt en uke på å svare, de har absolutt ingen teknisk kompetanse, og skjønner ikke selv hva de snakker om. Dyrt, dårlig, og ikke brukbart selv om man ikke har andre alternativer engang. Krever betalt selv om tjenesten ikke fungerer, de nekter å betale tilbake for perioder det ikke har fungert. STYR UNNA!!!
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for
Hei Rune, Takk for din tilbakemeldingen. Send oss gjerne en mail på [email protected] om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Trude i Bigblu
- Hastigheten på nettet svarer ikke til det som er forespeilet - Streaming kan ikke gjøres med tilfredstillende resultat - Selv innlogging, f.eks bank id, kan være problematisk pga forsinkelsen - Kundeservice er vanskelig å komme i kontakt med - Kommer du i kontakt med kunderservice viser de ingen interesse i å løse problemer - Du kan ikke forvente at kunderservice har logg på dine henvendelser
Har fått "grini" meg til privat "bedrifts"-linje på ca 30mbit. Etter mye frem og tilbake har tjenesten nå blitt veldig stabil. Så per dags dato er jeg fornøyd. 2 ting trekker ned. 1. Jeg er koblet mot et kjent hovedknutepunkt, allikevel går tjenesten ned om det er strømbrudd eller tordenvær i området. Det er tydelig at de ikke er tilkoblet nødstrøm selv om de er på et kjent radiolinje knutepunkt (kutter kostnader?) Det tar gjerne mange timer før nettet er tilbake etter et strømbrudd. 2. De opplyser ikke om tilgjengelig hastighet og priser på nettsidene. Dette er spekulativt og ufint.
Hold dere langt unna dette firmaet. Når du sier opp abonnementet får du ikke refundert noe. Bryter du bindingstiden koster det flesk. Dårlig hastighet på nettet. Etablering koster mye, selv om du monterer alt utstyret selv.
Hei Roger, Takk for din tilbakemelding. Så leit at du ikke var fornøyd med abonnement vårt. Vi har en helt normal etableringskostnad sammenlignet med andre internettleverandører. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med kan du sende oss en mail på [email protected]
Etter ventetid på 3 mnd- på tross av lovet leveringstid på 5 virkedager - måtte jeg selv organisere montering. Ingen beklagelse fra bigBlu. Forferdelig dårlig dekning på tross av lovet effekt på 15/15 Mbps. Dette oppleves som mye dårligere enn leverandør jeg hadde før med 7 Mbps . Signal faller ut hele tiden, til alle døgnets tider. Dette selv om det er helt klart. BigBlu frarådes å bruke, da man betaler for noe man ikke får. For meg er det uforståelig , da feks Canal Digital, fra satellitt sender krystall klare bildet. Slik jeg forstår det, er det digital teknologi som brukes av bigBlu og Canal Digital.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi se på saken din. Mvh Trude i bigblu
Har hatt bigblu i 10 mnd. endel problemer men ikke mer enn en kan leve med når man ikke har så mange andre leverandører i områder. Måling via nettfart etc. viser at man aldri har den hastigheten man betaler for. Ved gjentatte kontakter mot kundeservice måler de bestandig 10Mbps ?? Utfall av sender hos de i slutten av juli mnd. etter det har det bare vært problemer. Kontaktet de gang på gang, det eneste de kan komme opp med er at antennen min må ha endret posisjon eller at det må ha grodd opp vegetasjon som sperrer for signalene. "Antennen har ikke endret posisjon, det har ikke grodd opp vegetasjon mellom sender og min antenne". Naboen min har også de samme problemene etter utfallet i Juli mnd. Med andre ord så er ikke bigblu interessert i å sette seg inn i problemene vi har og gjøre noe med det, det er kunden som har feil. Har nå sagt opp 2 abonnement hos de (også hytta). Har bedt de om å "slette" siste regning på 588kr men det er ikke aktuell politikk hos de da feilen ligger hos meg. Betalte nå regningen for å bli ferdig med de. Kan ikke på noen måte anbefale andre å inngå noen leveranseavtale med bigblu, det er bare tull/plunder/heft og irritasjon. Med å utøve en slik "politikk" så undergraver de seg selv på sikt og det burde de snar forstå. Styr unna!!
Hei Roy, Takk for din tilbakemelding. Beklager opplevelsen du har hatt. For å kunne få maks utnyttelse av vårt abonnement er man nødt for å ha helt fri sikt til senderen og gode signaler, det høres ut som singalene dine var i grenseland. Dersom det er noe vi kan gjøre for deg nå er du velkommen til å sende oss en mail på [email protected]. Mvh Trude i bigblu