Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe dårlig kundeservice, har hatt en sak gående der de ikke kan levere som avtalt og nekter la meg bryte oppsigelse. Har gått videre til Forbrukerrådet. Anbefaler ingen å bruke denne leverandøren.
Gjeng arrogante ansatte. Les innleggene her så ser du arrogante kommer inn og inn igjen av mange. Kunne skrevet lang men poenget er de er langt fra seriøse så har du andre valg så bruk noen andre
Kort sagt leverer de ikke det de skal. Elendig kundesupport, elendig informasjon, og sist men ikke minst gir Breiband.no en ufattelig dårlig og ustabil linje som umulig kan være nymoderne av dagens teknologi. På toppen av det hele tar de urealistiske summer for "tjenestene de liksom skal levere". Noe som betyr penger kastet ut av vinduet for et produkt man ikke får. Anbefaler alle å styre unna på det sterkeste.
Katastrofal håndtering av kunder. Klassisk eksempel på hvordan et firma kan være en helt fri radikal i markedet i områder det kun er de som kan tilby internettdekning (med en veldig dårlig teknisk løsning, og montører som i tillegg gjør at det fungerer mer enn dårlig). Om du bor på et sted hvor Breiband.no er eneste alternativ for å få internett, så anbefaler jeg deg å leve et liv uten. Eventuelt kan du bygge et nytt hus et annet sted eller finne opp en ny type antenne, grave ned kabel på noen kilometer for hånd, ta patent på konstruksjonen din og spikre tre tonn gelé på en vegg samtidig. Det vil fortsatt være mindre frustrerende, billigere og gi deg mer internett enn å være kunde hos Breiband.no. Tenk på din egen helse og alle rundt deg: Styr unna!
ENDELIG ET STED DET GÅR AN Å GI LITT KRITIKK TIL BREIBAND.NO (tidligere Direct Connect) Her er utdrag fra e-post sendt 5. juni 2016 med litt frustrasjon vi hadde da: (Heldigvis har vi flyttet fra området som kun hadde mulighet for Breiband.no, så nå er alt meget bedre) Kjære breiband.no, dette er et rop om hjelp! Jeg tror jeg har vært kunde hos dere i ca 6 år. Og i løpet av disse årene kan jeg vel kanskje skryte på meg og ha hatt stabilt internett i ca. ett av dem, selv om jeg i alle årene har betalt 600 kroner i måneden for nettet. Dette er et siste lite rop om hjelp fra dere. ....jeg har hatt mange henvendelser til dere uten de helt største resultatene. Det siste halvåret har faktisk vært ganske katastrofalt på hastighetsfronten. Jeg betaler for en linje som er på 6000/1000. Dette betaler jeg den nette sum av 599 kroner for i måneden (Dette er forøvrig noe min bror betaler for en linje på 80/80 i (adresse fjernet). I det siste har hastigheten ligget på rundt 1Mbit ned. Dette er virkelig ikke greit når jeg betaler såpass. Jeg har lagt ved en liten gledesbukett av tester fra speedtest.net. De fleste av disse vider rett over 1Mbit eller under. Vi kan jo ta gledens dag 17. mai som et eksempel. Da lå jeg på gode 0,97 ned og 1.10 opp. Opplastingen er det ikke noe å si på, men nedlastingsresultatet gjør meg trist. Selv på 17. mai. Jeg har hatt en del kontakt med dere i det siste, og det som forundrer meg er at jeg aldri får noe skikkelig svar, eller hjelp til å komme meg i mål. Jeg føler at jeg står på stedet hvil! ...Også hadde dere en stor utbedring her i høst/vinter som dere skrøt av at skulle hjelpe for oss, men dette har dessverre fungert helt motsatt. Nå har vi jo nesten ikke nett i det hele tatt. Før så var vi jo faktisk innom den hastigheten vi skulle en gang i uka eller to. Det er det helt slutt på nå. ...Så begynte oppgraderingen, og ting har bare blitt værre. Du kan jo nok en gang stikke nesa i gedesmålingene mine så ser du fort hva jeg mener. Det jeg tenker er at jeg har vært kunde i så mange år nå, og betalt så mye mer enn det jeg faktisk har fått av nett at dere kan sende en mann opp hit og fikse problemene kostnadsfritt, slik at jeg slipper å sende fler e-poster som dette. KAN DET FIKSES??? Jeg blir lattermild, men allermest trist når jeg ser reklamen deres på nettsiden breiband.no, der står det blant annet “Raskt bredbånd med ubegrenset bruk” for min del så er det iallefall ikke raskt, men ubegrenset bruk er det jo om man er så heldig å ha nett nok til å komme på noen nettsider eller lignende. Videre står det “Hos oss får du stabil fart hele døgnet, helt uten kvoter”. Hadde nettet vært stabilt hele døgnet så hadde dere selvsagt ikke fått denne mailen, men siden dere får denne og har fått fler, så håper jeg dere kan hjelpe meg å faktisk få det dere lover på nettsidene. Den siste lille godsaken er “Passer utmerket til strømming av film, musikk, hjemmekontor og alt du forventer av nettbruk”. Dette nettet kan man iallefall ikke strømme filmer på med mindre du setter av en uke, og hjemmekontor tror jeg aldri jeg hadde tatt sjansen på. ....Men slik det er nå, så er breiband.no nesten blitt et slags skjeldsord på dårlig nett. Om vi er på hyttetur et eller annet sted langt ute på vidda så kan man klage på at det bare er edge, men som vi sier “Det er jo iallefall bedre hastighet og mer stabilt enn breiband.no!” Alle disse tingene ble som alt annet ikke fulgt opp, og det viser bare hvor useriøst dette firmaet er. Jeg er spent på om dette overlever i det lange løp. Jeg unner ingen å ha breiband.no som eneste mulighet. Man skjønner også at dette er en useriøs aktør når man ikke engang kan se hva besøkende kommenterer på bilder og innlegg på Facebook! Det er heller ikke mulig å legge inn anmeldelse eller innlegg fra besøkende😄 Stå på videre Breiband så er snart hele firmaet historie😄 5 stjerner i dårlig kundeservice, dårlig stabilitet og useriøs drift. STYR UNNA!
Det eneste positive er at det var bare de som kunne levere internett på hytta. Ellers elendig service og mange ganger var det tull / fungerte ikke. De 10 Gb data ble utrolig fort brukt opp.... men kan ikke bevise noe. Gav opp etter noen år.
- I perioder der mange er på nett går nettet deres i sirup. Betaler for 10mbit og får i slike perioder 0.5mbit og mindre. Skyldes ganske sikkert oversolgt kapasitet. - Ikke uvanlig at man blir sittende over en time i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. - Har forandret sine avtalevilkår for oppgitt vs levert hastighet slik at kunden i teorien ikke har klagerett uansett hvor elendig hastigheten er. "opp til" betalt hastighet.... - Fakturerer full pris for perioder der nettet deres er nede, selv når dette gjelder flere dager og dette har blitt tatt opp med kundeservice før faktura er sendt ut. Så fremt du stort sett bare bruker nettet midt på natta eller grytidlig om morgenen da hastigheten vanligvis er det du betaler for, eller har noe som helst annet alternativ til nettleverandør så styr unna!