Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
- I perioder der mange er på nett går nettet deres i sirup. Betaler for 10mbit og får i slike perioder 0.5mbit og mindre. Skyldes ganske sikkert oversolgt kapasitet. - Ikke uvanlig at man blir sittende over en time i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. - Har forandret sine avtalevilkår for oppgitt vs levert hastighet slik at kunden i teorien ikke har klagerett uansett hvor elendig hastigheten er. "opp til" betalt hastighet.... - Fakturerer full pris for perioder der nettet deres er nede, selv når dette gjelder flere dager og dette har blitt tatt opp med kundeservice før faktura er sendt ut. Så fremt du stort sett bare bruker nettet midt på natta eller grytidlig om morgenen da hastigheten vanligvis er det du betaler for, eller har noe som helst annet alternativ til nettleverandør så styr unna!
Sa opp kundeforholdet, dårlig service. Gikk over til Telenor mobilt nett. Billigere og mer data.
Har 10/2 abonnement men på tidspunkt der "alle" bruker nett får vi 2/0.5 og dårligere. Breiband.no har ikke kapasitet til å gi kundene sine hastigheten de betaler for. Kundeservice er helt håpløs, bare tomme løfter om at de skal se på hastigheten. Hadde jeg hatt muligheten, ville jeg holdt meg langt unna.
Jeg syntes breiband er dårlig! Jeg får ikke spilt på nettet uten å stå stille og lagge over halve spilletiden. Det er også sykt ustabilt som er med på å gjøre alt mye dårlige... Til de få positive tingene: Det er veldig bra til å se på alt fra Netflix, YouTube, Viaplay og andre tjenester...Alt fungerer bra men ikke bra nok...det irriterer meg at jeg ikke får spilt etter skolen på grunn av dårlig nett. Det er ikke en vanlig lagg med litt hakking innimellom men du står stille i spillene lenge og kan begynne å gå igjen etter 10-20 sekunder... Plis prioriter denne meldingen og ikke gjør kundene deres frustrerte... Flere av vennene mine opplever det samme... vurderer veldig å bytte!
Internettet detter stadig ut, og ned på lavere overføringshastighet enn hva vi betaler for.
Jeg har allerede overtatt et hus som har antenne fra Breiband. Jeg lurte på hvorfor de vil sende en ny antenne når alle mine nabo har lik antenne. Jeg vil gjerne vite hvorfor dere ikke kan åpne linje når signaler er bra. Forrige eier hadde ingen problemer med den gamle antenne. Jeg har vurdert å bli kunde hvis dere svarer på min spørsmål. De som jobber i kundeservice deres er elendig. Svarer aldri !!! Hvis dere ikke kan levere er det bare å stenge butikken.
Vi har hatt breibånd siden September 2012. Da kjøpet vi satellittutstyret og betalte for nettilgang. Høsten 2017 forlangte Breibånd at vi skulle betale leie for satellittutstyret som vi hadde kjøpt 5 år tidligere. Vi hadde en lang diskusjon som endte med at Breibånd sa meg opp. I tillegg har de forlangt at jeg sender satellittutstyret tilbake til dem! Har dere hørt om lignende. Snakk om dårlig behandling av kunde!!!!