Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettet faller ut et par ganger for dagen, ofte bare for kortere tidsperioder. Rundt en gang i kvartalet forsvinner det i flere uker av gangen. Kundeservice viser ingen tegn til ønske om å løse problemet, og legger skylden på kundens ruter, selv om problemet er at breiband sitt utstyr ikke mottar signal. Skulle gjerne byttet, men avstanden til sentral er for lang til at nettverk over telefonkabel er mulig.
Breiband.no har blitt mye bedre siste årene, ranker derfor 4/5 da de har blitt mye flinkere, kommer faktisk igjennom på telefonen nå! Haha :D Men syns de kan jobbe mer på å få opp hastigheten!
Dårlig kundeservice, har mye nedetid og tåler ikke dårlig vær. Useriøs nettleverandør, men en ting de er gode på det er å sende ut faktura.
Funker av og til, men aldri når du faktisk trenger det.
Dårlig vær eller tåke, ingen dekning. Komplisert å bruke nettbank grunnet forsinkelse av signaler. Har sagt opp avtalen og gått over til telia trådløst og får det jeg betaler for og ferdig med alle problemene med breiband sitt nett.
Nettverket går ofte ned med jevne mellomrom. Kundeservice er ofte ikke å få tak i og når de først tar telefonen så er det sjeldent med en løsningsorientert holdning. Hastigheten er aldri som reklamert, tross nært perfekt signal. Prisen er helt på jordet høy og reflekterer på ingen måte produktet du får.
Skuffende resultat. Stadig feil og avbrudd. Tilnærmet aldri helt uten problemer. Første 3 årene som kunde hadde jeg under 30% av hastigheten i abonnementet. Email til support tar fra 2 til 4 uker å få svar, telefon 1++ før du får svar. Virker som kundeservice ønsker hjelpe men at det skorter på teknikken eller kompetansen. Har hatt problemer med samtlige strømmingstjenester fra tid til annen de de skylder på mitt utstyr som ruter osv, har dessverre ikke noe annet valg en dem da Kommunen har solgt seg til dem og mobildekning ikke er tilfredsstillende.