Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faller ut hele tiden, og hastigheten er elendig. Jeg bruker nettet for det meste til å streame filmer og serier. Bigblu klarer ikke engang å levere nok hastighet til å se på HD kvalitet. Parabolen er så vàr så med litt vind blåser den ut av stilling.
Hei Frank, Takk for din tilbakemeldingen. Dette var ikke bra. Send meg gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude hos bigblu
Det finnes ingen feilmeldinger i områder dekning er falt ut. Om det finnes en oversikt på nettsiden, er det umulig å finne den. Nettsiden er utrolig rotete, eksisterende kunder finner ikke noe informasjon.
Hei, Takk for din henvendelse. Det kan man dessverre ikke så på nettsiden, men du kan logge inn på "min side" der kan du se om sendern du er tilknyttet har falt ned. Tar tilbakemeldingen din angående Websiden videre til rett vedkommende. Takk for din tilbakemelding. Mvh Trude hos bigblu
Mange driftsavbrudd. Internett fungerer ikke når det regner mye eller blåser. Hastighet er ikke god. Fakturerer tre måneder på forskudd og refunderer ikke allerede innbetalt beløp selv om oppsigelse iht vilkår er gjort slik at man har to måneder til gode. Dessverre ingen positive erfaringer med denne leverandøren etter to år som kunde. Styr unna om du kan velge en annen.
Ingen oppfølgning, glemmer avtaler. Inkompetent teknisk assistanse. Om de svarer tilbake på mail går der minst 1-2 uker før du får svar. Bruke timer i telefonkø og høre på medarbeidere som ikke vet hva de skal gjøre eller forklare problemene igjen og igjen. Sådan har det vært for meg hos BigBlu.
Hei Simon, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Vi hjelper deg mer enn gjerne, send oss en e-post på [email protected] så vi kan se på saken din. Mvh Trude
Valgte Bigblu fordi de reklamerte for at de kan levere bra internett der andre ikke kan. Vi har aldri fått noe bra hastighet her vi bor, vi har vært heldig om vi kunne fått inn 1-5 mbit linje. Tok kontakt med Bigblu for å undersøke om hva slags hastighet de kan levere og hvor mye det koster. Hadde en hyggelig samtale med en salgspersoner som forklarte forskjellige abonnementer og hastighet løsning, samt kobling til mast eller satellitt. Hvis vi kunne se masta fra toppen av hustaket så kunne vi regne med å få en hastighet opp til 35 mbits. For å dobbelt sjekke om vi kan se masta fra hustaket vårt så klatret jeg opp. Jeg kunne tydelig se masta med øynene og trengte ikke kikkert. Vi valgte da for å gå for mast løsningen dems. Det hele startet med at det tok fire dager før orderen ble registrert, hvor da vi ble lovet at vi skulle få varene innen fire dager fra vi bestilte dette. Vi måtte purre på dem før de bekreftet ordren og varene ble sendt. Når vi får pakken så ser installasjonen grei ut, helt til du ser brukerveiledningen. Mildt sagt, helt på tryne. Bildene er uoversiktlige og det stemmer ikke overens med det utstyret de sender. Når vi har fått koblet opp alt og montert utstyret på husveggen, med klar sikt til masta, så får vi ikke noe dekning i det hele tatt. Inne i admin panelet så får vi heller ingen signaler. Vi tar kontakt med teknisk support, merk dette er en lørdag (20.06.2020) hvor de skal være oppe fra 10-14, når vi ringer så sier de at de er stengt. Ringer opp igjen og velger da denne gangen service og ikke teknisk support, kommer igjennom og møter en arrogant og uhyggelig fyr. Jeg prøver å forklare problemet men det virker ikke ut som at han gidder å høre etter hva vi har å si og har absolutt INGEN anelse om hva vi snakker om. Forklarer at vi ikke får noe dekning og vi har ikke internett. Han ber oss om å bruke admin panelet for å stille inn antennen til den får signal og det er det eneste tipset han har. Jeg spør da også om disse to antenne kablene, det er to stk som skal kobles til en firkantet flat disc / plate. Dette utstyret hadde han aldri hørt om og ante ikke hva vi snakket om, uansett hvor mye vi prøve å forklare han det. Rett og slett helt på tryne. Måtte be han om å slå opp dems egen brukerveiledning for å skjønne hva jeg snakket om, men det gadd han jo ikke. Vi fikk inntrykket av at han ikke kunne det han snakket om så vi ville bare komme oss unna denne samtalen for å feilsøke selv. Jeg jobber også med IT, så har litt greie på dette utstyret. Vi demonterer antennen fra taket og holder den i luften MOT masten som vi ser, uten en eneste spike på db måleren. Etter dette valgte vi å demontere og sende det rett tilbake der det kom ifra.
Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Jeg har prøvd å finne deg i vårt system, dessverre uten hell. Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Jeg hjelper deg mer enn gjerne, send meg en e-post på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Trude
Hastighet så lav til tider at hele Internett ramler ut. En på kundeservice gav meg beskjed om at det er ingenting å gjøre med, iallefall ikke i disse corona tider. Har hatt kontakt med kundeservice i dag 19.06.20 ut fra dagens samtale har jeg faktisk tro på at noe skjer med det gjenstår å se.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg slik at du får den hastigheten du skal ha. Dersom du ikke har fått hjelp kan du sende en mail til [email protected], så skal jeg se på saken. Mvh Trude
Var utmerket i starten, fikk faktisk mer enn jeg betalte for, og utmerket kundeservice. Siden slutten av mars 2020 har det bare gått en vei, utenfor stupet. De sier at det er kun navnet som er skiftet ellers er alt som før. I så fall var de særdeles uheldig med tiden de skiftet navn. Nettet nå: Download varierer fra 3 til 5 Mbps, Har vært helt nede i 0,2. Da jeg har IP TV er jeg uten TV. Ble fortalt ved inngåelse av kontrakt at dersom de ikke greide å levere det de lovet, skulle det bli reduksjon i pris. Betaler det samme, så lovnaden var en vits. I de siste dagene har Download vært oppe i 13,2 Mbps , men det er jo et stykke til 20 Mbps so jeg betaler for. Vurdere å skifte.
Hei Jan, Dette høres ikke bra ut. Send meg en mail på [email protected], så skal jeg hjelpe deg. Mvh Trude