GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilte globalconnect ,de kom for og montere i juli under fotball em.Det ble ikke mottatt eller montert utstyr fra globalconnect. Jeg sa at det ikke kunne skje da.Etter dette sier globalconnect at viss jeg skal forlate avtalen så må jeg betale 4500 kr hvilket jeg gjorde. Nå etter x antall måneder kommer de med en regning på 5142 kr da de mener jeg har en oppegående avtale. Makan til kjeltringer skal man leite lenge etter.Jeg sier at de må bare sende opphør,og jeg får til svar at de ikke har grunnlag for å la avtalen opphøre.Så de nesten på beroper seg en avtale som ikke er mulig og si opp. KJELTRINGER. For all del folk ikke la globalconnect komme inn i deres bolig på noen hvis. Er kunde hos Telenor og har vært det før og under denne prosessen. Det har uproblematisk forhold til Telenor.
Hei Svein Vi beklager for opplevelsen som du har hatt med oss og setter pris på tilbakemeldingen så vi kan forbedre oss. Her høres det ikke ut som du har fått oppfølgingen som du har trengt i din sak, vi ønsker dermed å se videre på saken med deg. Fint om du kontakter oss når du har tid slik at vi kan få tatt en prat angående problemene som du har møtt på så vi kan finne frem til en god løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Har hatt Global i 3 år nå, aldri vært mer fornøyd. Stabilt som bare rakkeren, men bruker deco mesh wifi utstyr for ingenting kan måle seg med det. Ser ut som flere sliter med wifi men de fjerner det med å kjøpe seg bedre wifi utstyr på power eller Elkjøp. Mer stabil fiber har jeg ikke hatt!!
Hei, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har hatt en så stabil og god opplevelse med oss i hele tre år. Deco mesh WiFi-utstyr er absolutt et godt valg for å sikre best mulig dekning, og vi er glade for at du har funnet en løsning som fungerer perfekt for deg. Vi setter stor pris på at du deler dine erfaringer, og at du er fornøyd med stabiliteten på vår fiber. Skulle du noen gang ha behov for hjelp eller spørsmål om tjenestene våre, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Vi har nå vært uten internett / tv i 20 døgn. Vi har brukt minst 10 timer på å stå i ulike køer hos Global Connect sin kundeservice. Montør skulle komme i løpet av tre virkedager, dukker ikke opp og det er ingen proaktiv kommunikasjon til oss som kunder. Nå er det så lang ventetid på kundeservice at vi ikke får tak i dem. Om jeg hadde vært sjef i Global Connect ville jeg skammet meg. Dette er en svært dårlig drevet bedrift
Hei, Vi beklager på det sterkeste den lange nedetiden du har opplevd, samt den frustrasjonen som har oppstått i forbindelse med vår kundeservice. Vi forstår at 20 dager uten internett og TV, kombinert med manglende kommunikasjon fra vår side, er helt uakseptabelt. At montøren ikke dukket opp som avtalt, og at dere har hatt vanskeligheter med å få tak i oss, er virkelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenesten vår. Vi ser alvorlig på dette og ønsker å få rettet opp i saken snarest. Vennligst kontakt oss så snart du har mulighet, eller send oss en e-post med ditt kundenummer og detaljer, så vi kan få orden saken din og sikre at den blir håndtert raskt. Vi beklager igjen for alle ulemper, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Bestilling av fiber i august 2024, med lovnad om levering innen ca. 6 uker. Purret flere ganger, uten å få tidspunkt for installasjon. Når vi endelig fikk kontakt med kundeservice, ble leveringstiden opplyst til ca. 6-8 uker. Siste oppdatering fra Global disConnect er "mangel på installasjons teknikere" og mulig levering i desember eller til neste år!! HÅPLØST !!
Hei Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Vi forstår at du er frustrert over forsinkelsene med installasjonen, og vi beklager virkelig at vi ikke har klart å leve opp til forventningene dine når det gjelder leveringstid. Situasjonen med mangel på installasjonsteknikere har dessverre påvirket enkelte bestillinger, og vi gjør alt vi kan for å løse dette så raskt som mulig. Vi ønsker gjerne å følge opp saken din mer konkret og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få sett nærmere på saken din og gi deg mer nøyaktig informasjon om fremdriften. Vi beklager igjen for ubeleiligheten dette har medført, og håper vi kan få rettet opp i dette snarest. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Ber alle om å holde seg unna dette firmaet. Etter første abonnementsavtale utgikk har alt bitt dyrere. Fikk et nytt tilbud etter en stund, men fakturaene kommer med feil beløp hver gang. Får beskjed om å betale og at det skal rettes opp på neste faktura, noe som selvsagt ikke skjer. Elendig kundeservice. Ingen som kan svare på noe og du settes bare videre til enda en konsulent som ikke kan svare. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anbefaler alle og holde seg langt unna om de kan!
Hei, Vi beklager virkelig de problemene du har opplevd med abonnementet ditt og vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle seg behandlet, og vi tar din tilbakemelding på største alvor. Vi forstår at det har vært utfordringer med fakturering, og at du har blitt lovet korrigeringer som ikke har blitt gjennomført. Dette er ikke akseptabelt, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg best mulig, ber vi deg ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få oversikt over din sak og sørge for at eventuelle feil blir korrigert på din neste faktura. Du kan kontakte oss via vårt kundeservicesenter på https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/, hvor vi vil hjelpe deg så fort som mulig Vi setter pris på tålmodigheten din og beklager igjen for ulemper dette har medført. Vi ser frem til å finne en løsning sammen med deg. Vennlig hilsen, GlobalConnect
Virker som det er en økning på rundt 100 lappen hver eneste måned!! Prisene som fremstod så lukrative i starten virker å ha tatt helt av. Aldri får jeg noe epost eller forvarsel om disse økningene heller. Særdeles uproft
Hei Tommy Her virker det som din kampanjepris er gått ut, og der er derfor det kan komme endringer i pris. Vi kan alltid tilby nye kampanjer til våre kunder, om dette er noe du ønsker gjerne kontakt med oss for ett tilbud Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Signalet hopper av og på hele tiden. Noen ganger blir det helt borte. Når det først fungerer er signalet bra. Utilgjengelig kundeservice.
Hei, Takk for din tilbakemelding, og vi er virkelig lei oss for de utfordringene du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har dessverre hatt en større feil som har skapt lange ventetider, men vi jobber på spreng for å løse dette. Vi ønsker å hjelpe deg så raskt som mulig, og ber deg kontakte oss på hverdager fra 08:00-21:00 eller i helger fra 10:00-15:00, så vi kan få løst problemet med signalene dine. Vi setter pris på din tålmodighet, og ser frem til å hjelpe deg. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect