GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Man prøver å kontakte også tar det pokker meg alt fra 30 min til 2 timer med telefontid. Og chat tjenesten er like dårlig. Elendig ledelse
Hei, det er fortiden ekstrem pågang hos oss. Jeg beklager ventetiden og vi jobber på spreng for å kunne hjelpe alle. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Har nå prøvd å få hjelp til ett problem her hos ! Første gangen jeg ringte i dag tok det nesten 3 timer føre jeg fikk noe kontant og fikk ikke noe hjelp ! Driver nå å prøve å få kontakt igjen og har nå ventet nesten 1 time , får bare pause musikk ! For ett udugelig firma ! Styr unna
Hei Thomas, vi kan ikke annet enn å beklage for at det tar så lang tid før du får respons på telefonkøen. Vi har ekstremt mye pågang for tiden via alle kanaler. Vi jobber stadig med å forbedre dette slik at våre kunder ikke skal oppleve slik trafikk! Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Prøvde å ringte kundeservice i 20 minutter. Ga opp! Sendte mail på deres egen side hvor man fyller inn adresse osv på ferdig oppsett. Fikk svar at dette ikke var mulig. Har selv jobbet i service bransje. Dette lot vi aldri skje.
Hei Rolf Dessverre har det vært en lengre en estimert ventetid den siste tiden, og dette kommer av stor pågang. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, så her trenger vi at du kontakter oss på enten chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen, og finne en løsning Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Alltid 1 til 3 timer ventetid på telefon for å komme igjennom til kundeservice. Har bestilt 100/100 linje men de leverer 50/50.
Hei Stig, Vi har for tiden ekstremt stor pågang og jobber så godt vi kan for å få unna køene. Jeg har ikke informasjonen din her for å kunne sjekke dette for deg, men ønsker å hjelpe deg kunne du prøvd å kontatke oss tidligere på dagen når det ikke er så mye pågang. Beklager for lange ventetetider. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Etter å ha pratet med selger fra dette firmaet i Juli 2023, ble vi enige om at jeg ville bli med på visse vilkår: Blant annet skulle de ringe meg senere for å få min oppsigelsesdato på nåværende bredbåndsleverandør, samt han skulle undersøke mulighet for fast IP. Ikke ringte de meg, og ikke kunne de levere fast IP. Så jeg sendte en skriftlig oppsigelse av avtalen via epost. Allikevell legger de om linjen min 3 måneder etterpå, og sender ut utstyr samt påfølgende faktura som er mye dyrere en det jeg har i dag. Ringte de etter å ha mottatt utstyret, da ble jeg lovet at dette skulle de ordne. Denne samtalen tok jeg heldigvis opp, for 2 uker etterpå fikk jeg fakturaen. Dette er dessverre blitt den nye standarden i Norge på dørselgere. Dette har jeg også opplevd med telefonsalg fra Telenor. Virkelig på tide at Myndighetene begynner å beskytte folket mot slik useriøs aktivitet.
Hei Christian, Jeg har desverre ikke innsyn i saken din min ønsker å hjelpe deg om du allerede ikke har fått hjelp. Om du kunne kontaktet oss enten på epost, chat eller telefon så kan vi se på saken din. Vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Høy pris i forhold til hastighet, er også av og til litt ustabil.
Hei Ottar Beklager å høre at du har opplevd litt problemer med ytelsen på nettet her, slik skal det ikke være. Når det gjelder prisen, kan vi alltid tilby en kampanjepris til våre kunder, både nye og eksisterende Dersom du trenger bistand med nettet, eller ett nytt tilbud på pris gjerne kontakt oss direkte på chat elelr 38 99 01 00slik at vi kan hjelpe deg med dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har opplevd å bli dobbelt fakturert for internet over flere måneder. Når jeg ringer om dette er det ingen som svarer i løpet av en hel dag - ringer heller ikke tilbake. Kun en gang har det lykkes å nå dem på telefon. De har lovet å betale tilbake, men det ser ut til at jeg må få bistand av brukerklagenemda for dette.
Hei, Jeg vil først og fremst beklage for denne opplevelsen du har hatt hos oss, jeg har ikke direkte innsyn i din sak hos oss men ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Anbefaler at du kontaker oss via epost eller chat da vi kan hjelpe deg fortere der. Ellers kan du prøve å ringe oss litt tidligere på dagen da vi har mindre pågang. Vennligs Hilsen Feda | GlobalConnect Privat