Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
GlobalConnect
1.7
275 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Negativ trend

GlobalConnect opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
275 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#85
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#85 av 85 bredbåndsleverandører
10%
Forferdelig
10% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 274 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
19
8
17
29
201
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 274 verifiserte omtaler på Bytt.no

Se her og hold deg langt unna global connect

Omtale av  Harry

Hør her, om du vurderer global connect Lukk ørene for alt de måtte finne på å fortelle deg, de lyver og det er dette de spesialiserer seg på Om du ignorerer denne kommentaren burde du forberede deg på et selskap som skal ha betalt for 10 ganger av det du får I følge daglige målinger over 365 dager/1år Nettet faller ut hver dag, klarer ikke engang kjøre riks tv med "1000 mbps" som daglig måler 10-100 max De er kyniske svindlere som setter ned hastigheten I håp om at du ikke sjekker dette for egen økonomisk vinning. Se alle kommentarene her, hva forteller det deg om selskapet? Tenk to ganger før du inngår avtale her.

Svar fra GlobalConnect
22.07.2024 08:14

Hei Harry Vi beklager på det sterkeste for problemet du har opplevd med internettforbindelsen din. Slik som dette skal det virkelig ikke være. Vi setter på ingen måte en hastighet ned til våre kunder for økonomisk vinning. Her har vi dessverre ikke noen innsikt i saken som du sikter til eller har åpen i dag, vi setter dermed stor pris på om du kontakter oss slik at vi kan få en god løsning på dette. Vennlig hilsen Ali | Globalconnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Min erfaring med Global Connect.

Omtale av  Arve C. H

De sier en ting, og gjør noe helt annet. Masse slurv ved montering og sure og grinete folk

Svar fra GlobalConnect
15.07.2024 20:45

Hei, Arve! Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her og du kan da eventuelt kontakte oss på globalconnect.no/kundeservice . Vennelig Hilsen Frida | GlobalConnect

lureri.. dårlig kundebehandlig... lang ventetid!

Omtale av  Jan T. L

Sa opp abonnementet første dagen og kundebehandler sa de skulle slette alt. fikk så en faktura på 13600. lureri de driver med

Svar fra GlobalConnect
10.07.2024 19:40

Hei Jan Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med GlobalConnect. Ser i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg og funnet en løsning på situasjonen :) Vennlig hilsen Frida | GlobalConnect

Vært uten nett i 2 uker

Omtale av  Jan

Har vært uten nett i snart to uker pga. "serverfeil" som rammer svært mange brukere. Ingen oppdateringer den siste uken. Inge forklaring utover at de jobber med å finne feilen. Dette holder ikke i 2024

Svar fra GlobalConnect
08.07.2024 18:38

Hei Jan Beklager at det ikke er kommet noe mer informasjon angående feilen som påvirker dere Har dessverre ikke noe abonnement med tanke på vedlagt informasjon her, så får dessverre ikke sjekket for videre oppdateringer på denne Gjerne kontakt via globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan få sett sammen med deg på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Unngå Global Connect for enhver pris.

Omtale av  Ole P. M

Inngikk kontrakt for Fiber med 12 måneders bindingstid. Ingen internett så langt, etter over 2 måneder, da de ennå ikke har klart å sende en montør og utstyr jeg trenger for å koble meg opp. De tilbyr refusjon av faktura og at jeg må vente ytterligere 2 måneder før jeg får nett. Annen WIFI få jeg ordne selv fra annen leverandør (de anbefalte meg Telenor). Ingen i kundeservice synes dette er beklagelig. De sier dette er helt innafor. For å gå ut av kontrakten krever de 4500 kroner. Dette er det verste selskapet jeg har handlet med hittil.

Svar fra GlobalConnect
05.07.2024 15:00

Hei Ole Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect. Jeg ringer deg i løpet av dagen slik at vi kan komme frem til en løsning sammen! Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

For dyrt

Omtale av  Ann K. S. O

Det blir for dyrt , da du må betale for RiksTV i tillegg

Svar fra GlobalConnect
05.07.2024 09:00

Hei Ann, Takk for tilbakemeldingen. Dersom du er misfornøyd med prisen kan vår abonnementsavdeling gjerne tilby en bedre pris for deg. Rikstv kommer som en egen faktura ettersom vi kun fakturerer for internett. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect

Connectivity issues for a long time

Omtale av  Vitaly

They have been fixing the connectivity issues for longer than 5 days in a row (I'm not sure when I get the internet back. ). This can happen only if they have really major issues with the network equipment or simply not working on it at all. At the same time, there are no regular updates, and I suspect will be no compensation etc. It was much better before with Lynet. After the acquisition, they significantly raised the prices and made service much worse. If you have a choice, don't use this provider. Unfortunately, the Norwegian market is rather poor, and that's the reason why we have this level of service.

Svar fra GlobalConnect
02.07.2024 11:49

Hi! We apologize for the ongoing connectivity issues you have experienced over the past five days. We understand how frustrating this must be, especially with the uncertainty around when your internet connection will be restored. Unfortunately, I don't have specific insights into your case at the moment. However, if you contact us directly, our team will be ready to assist you promptly. We appreciate your patience and understanding during this challenging period. Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerly Petter | Globalconnect

GlobalConnect har 274 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR